plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۶۶۰۴
در جمع نمایندگان سمن ها در بجنورد

سلطانی فر: فرآیند انتقال مدیریت به نسل جوان با دموکراسی و آرامش پیش می رود

ارتباط سمن ها با مردم و مسئولین مستمر باشد
وزیر ورزش و جوانان از نقش آفرینی سمن ها در ارتباط منطقی با مردم و مسئولین ابراز رضایت کرد و سازمان های مردم نهاد را کانونی دانست که فرآیند انتقال مدیریت به نسل جوان با دموکراسی و آرامش پیش می رود.
سلطانی فر: فرآیند انتقال مدیریت به نسل جوان با دموکراسی و آرامش پیش می رود
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جمع نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان خراسان شمالی اظهار داشت :

در بخش جوان احداث خانه های جوان خراسان شمالی به نسبت خود استان روند خوبی داشته است و چند خانه جوان در این استان احداث شده است و انشالله با حمایت استاندار مشکل انشعاب و محوطه سازی خانه جوانان بجنورد هم حل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه ان هدفی که در گسترش سمن ها دنبال مَی کردیم از جهتی که سمن ها پل ارتباطی دولت و مردم شوند ، به آن رسیدبم بطوریکه از ١٠٠ سمن در طی شش سال به ٢٦٠٠ سمن رسیدیم و این سمن ها در ارتباط با دستگاه های مختلف عملکرد خوبی داشتند باعث شد مردم راحت تر با مسئولین صحبت کنند و سمن ها نقش خود را به عنوان مردم سالاری دینی ایفا کردند.

دکتر سلطانی فر نقش جوانان در همراهی با نظام را ستود و توضیح داد: در ناارامی های سال ٩٦ و امسال از بیش از سیسد هزار عضو سمن ها حتی یک نَفَر هم حضور نداشت و تمامی سمن ها نقش خودشان را در ارتباط با مردم و دولت ایفا کردند.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: در سمن ها بدنبال کادرسازی هستیم تا جوانان در اینده سمت های اجرایی کشور را در دست بگیرند در سمن ها به دنبال پرورش مدیران هستیم تا فرایند انتقال مدیران به صورت دموکراتیک و با آرامش انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: انشالله ارتباط سمن ها با مردم و مسئولین مستمر باشد.

دکتر سلطانی فر خانه های جوان را کانون جلسات خوب و مفید برای جوانان دانست تا مطالبه گری کنند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه افتخار این نظام این بوده که کلیه انتخابات در فضای خوبی برگزار شده و انتخابات هم منزله یک رفراندوم محسوب مَی شود و حضور مردم در انتخابات به عنوان این مهم است که مردم نظام را قبول دارند.

دکتر سلطانی فر گفت: امیدوارم مردم در انتخابات دوم اسفندماه هم با حضور گسترده در تعیین سرنوشت خودشان همچون گذشته نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما