plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۱۴۶۰۹

سلطانی فر: کارنامه مدیریتی بانوان در ورزش کشور موفقیت آمیز بوده است

وزیر ورزش و جوانان با موفق خواندن عملکرد بانوان در عرصه های مدیریتی گفت : در وزارت ورزش و جوانان در سطوح مختلف از معاون وزیر تا مدیرکل ، معاونین و مدیران استانی و فدراسیون ها افتخار داریم که از محضر حدود 140 نفر از مدیران خانم در حوزه های مدیریتی، برنامه ریزی و سیاست گذاری بهره ببریم.
سلطانی فر: کارنامه مدیریتی بانوان در ورزش کشور موفقیت آمیز بوده است
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم تجلیل از معاونین، مدیران، خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز برگزار شد، با تبریک ایام دهه مبارک فجر به فجرآفرینان سال 57 و ملت قهرمان ایران گفت: سالگرد این پیروزی را به همه کسانی که در طول 42 سال گذشته برای تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان تلاش کردند و در مقابل تهدیدها، تحریم ها و تهاجم ها ایستادند، تبریک می گویم.

وی همچنین تقارن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)را تبریک گفت و افزود: این ایام در کشور ما به نام روز مادر و زن نامگذاری شده که این مناسبت را به همه مسلمانان به ویژه شیعیان و همکارانم تبریک می گویم.

وزیر ورزش و جوانان، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مادر خانواده ای دانست که بنیان، اساس و چهارچوب اصلی دین اسلام را رقم زدند.

وی گفت: باورهای فکری و عقیدتی منبعث از این خانواده که مادر آنها حضرت زهرا( س)است مسیر اصلی بین حق و باطل را برای همه ما مشخص کردند و من امیدوارم با استفاده از ارزش های اسلامی و مذهبی به جا مانده از ائمه اطهار (ع)، بتوانیم حافظان خوبی برای این دستاوردها و انتقال آن به نسل های آینده باشیم.

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش های بانوانی که در بخش های مختلف ورزش کشور همکاری می کنند، رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم در خصوص استفاده ازظرفیت بانوان را مورد توجه قرار داد‌.

او افزود: با تدبیر دکتر روحانی و براساس وعده رئیس جمهوری مبنی بر استفاده حداقلی 30 درصدی از توان مدیریتی بانوان در بخش های مختلف دولتی در سطوح میانی به بالا، تاکنون 25 درصد از این مهم محقق شده و امیدواریم تا پایان فعالیت دولت دوازدهم هم چند درصد باقیمانده محقق شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: افتخار داریم در وزارت ورزش و جوانان در سطوح مختلف از معاون وزیر تا مدیرکل ، معاونین و مدیران استانی و فدراسیون ها نزدیک به 140 نفر از مدیران خانم را از خدمتشان بهره ببریم .

وی با مثبت خواندن عملکرد مدیران زن فعال در حوزه های ورزش و جوانان یاداور شد : خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق، عملکرد بسیار خوب، قابل توجه و تلاش وافری در انجام مسئولیت محوله داشته و دارند.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: زمینه مناسب برای استفاده از ظرفیت بانوان فراهم است و هر جا احساس کنیم که می توانیم همچنان از پتانسل علمی ،تخصصی ،مدیریتی و اجرایی آنها استفاده کنیم این مهم‌ بی درنگ انجام می شود.

وی در ادامه سخنانش خاطر نشان ساخت: باورمان این است هر جا فرصت برابر به خانم‌ها و آقایان اختصاص داده شده، بانوان کارنامه خوبی در راستای خدمت به نظام و مردم داشتند.

وزیر ورزش و جوانان موفقیت های بانوان ورزشکار را تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت: در مسابقات ورزشی هم کارنامه بانوان در طی این سالها چشمگیر و قابل توجه بوده است. اتفاقا در برخی رشته ها با پیگیری و ممارست، زنان ورزشکار ما توانستند به سرعت پله های ترقی را طی کنند و منشا افتخار آفرینی بزرگ برای ورزش کشورباشند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما