plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۷۶۴۴

هزینه یک میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌ها و ‌پهپادهای ایران

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پاسخ موشکی ‌و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، حدود یک میلیارد دلار برای این رژیم هزینه داشته است.
هزینه یک میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌ها و ‌پهپادهای ایران
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بنا بر گزارش رسانه‌های صهیونیستی، پاسخ موشکی و پهپادی تهران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، حدود یک میلیارد دلار خسارت برای این رژیم به همراه داشت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: زمان پاسخ موشکی و پهپادی ایران، تمام جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان بودند و ترس این را داشتند که در پایگاه‌هایشان هدف قرار گیرند.

این خبر در حالی منتشر می شود که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

«دانیل هاگاری» افزود: کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح های نظامی برای پاسخ به تهدیدهای ایران است.

این سخنگو بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که پاسخ ایران به این حمله، یک اقدام خطرناک بود که خاورمیانه را به سمت تنش سوق می دهد.

برخلاف ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره رهگیری پهپادها و موشکهای شلیک شده از سوی ایران، تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از اصابت این پهپادها و موشکها به اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین های اشغالی حکایت دارد.

انتهای پیام/*
۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما