plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۳۷۳۷۴

گسترش حملات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان

ارتش اسرائیل شامگاه چهارشنبه مناطقی واقع جنوب لبنان را با بمب فسفر سفید و آتش توپخانه سنگین هدف حمله قرار داد. در حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در روز چهارشنبه بیش از 15 لبنانی به شهادت رسیدند.
گسترش حملات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از المیادین ، حمله جنگنده‌های متخاصم رژیم صهیونیستی حومه شهر طیر حرفا قهوه خانه‌ای در شهر الناقوره را هدف قرار داد که 9 شهید و 10 زخمی برجای گذاشت.

بر اساس این گزارش ، قهوه خانه‌ای که هدف حملات اسرائیل در الناقوره قرار گرفت نزدیک یکی از مراکز یونیفل (صلح بانان سازمان ملل) است.

وزارت امور خارجه لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد که در شش ماه گذسته در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی ۲۲ بار از رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و شورای امنیت شکایت کرده ایم.

حمله هوایی ارتش اسرائیل به طیرحرفا نیز یک خودروی مرکز درمانی اسلامی را هدف قرار داده است. نیروهای مقاومت اسلامی به این حمله پاسخ دادند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند روز چهارشنبه همچنین پاسخ مقاومت با موج موشک‌های شلیک شده از سوی حزب الله به سمت کریات شمونه، به گفته کارشناسان حاوی مواد منفجره، سنگین بوده است و حداقل یک صهیونیست کشته شده است.

 انجمن امدادرسانی لبنان صبح چهارشنبه اعلام کرد که در حملات هوایی رژیم اشغالگر به مرکز اورژانس و امدادرسانی در الهباریه در جنوب لبنان 7 تن از نیروهای داوطلب به شهادت رسیدند. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در دفاع از ملت فلسطین و حمایت از مقاومت غزه و در پاسخ به ا ین جنایت رژیم صهیونیستی، شهرک صهیونیست نشین "کریات شمونه" و مقر فرماندهی تیپ 769 ارتش این رژیم را با ده ها فروند موشک هدف قرار داده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما