plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
کد مطلب : ۳۶۲۱۲

افزایش حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

منابع خبری شنبه شب از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان خبر دادند. خبر دادند. حزب‌ الله لبنان هشدار داده است در صورتی که رژیم صهیونیستی تصمیم به گسترش جنگ در لبنان بگیرد، پاسخ آن را با یک سیلی بزرگ و یک اقدام قوی دریافت خواهد کرد.
افزایش حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای چندمین بار مناطقی در لبنان از جمله اطراف شهرک‌های العدیسه و مرکبا واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی راکت نیز به سمت شهرک العباسیه در جنوب لبنان شلیک کرده است.

مقاومت لبنان دیروز با صدور سه بیانیه تاکید کرد که سه پایگاه اسرائیلی زرعیت، هونین و عرب العرامشه را هدف قرار داده است.

این حملات همزمان با پرواز مکرر هواپیماهای صهیونیست ها بر فراز مناطق مرزی و حملات توپخانه ای صورت گرفت.
دیروز شنبه شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌ الله لبنان با هشدار به اسرائیل، گفت: درصورتی که رژیم صهیونیستی تصمیم به گسترش جنگ در لبنان بگیرد، پاسخ آن را با یک سیلی بزرگ و یک اقدام قوی دریافت خواهد کرد.

پیشتر، روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات غربی و لبنانی نوشت که رژیم اسراییل تهدید کرده در صورت عدم توافق ظرف چند هفته آینده، درگیری با حزب الله و لبنان را تشدید می کند.

شهادت یک نیروی حزب الله در جنوب لبنان

به گزارش رسانه های لبنانی، حزب الله لبنان ظهر دیروز شنبه، با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد یک نیروی مجاهد مقاومت به نام علی محمد حدرج از اهالی روستای البازوریه درجنوب لبنان در رویارویی با اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید.

در این حمله تروریستی، یک پهپاد رژیم صهیونیستی یک خودرو را در جاده «البازوریه به البرج» در بخش شمالی جنوب لبنان هدف قرار داد و این رزمنده حزب الله را به شهادت رساند.

پیش تر حزب‌الله لبنان اعلام کرده بود که رزمندگان آن تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان «زرعیت» واقع در منطقه «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و آنها را کشته و زخمی کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما