plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۵۷۵۳

پاسخ مقاومت به حملات شدید جنگنده های صهیونیستی به لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین شهرک را در جنوب لبنان به شدت بمباران کردند. حزب الله نیز در پاسخ، دو شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را از خاک لبنان با موشک هدف قرار داد.
پاسخ مقاومت به حملات شدید جنگنده های صهیونیستی به لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) شهرک‌های عیترون، عیتا الشعب، میس الجبل و تله الراهب را هدف قرار داد.
شب گذشته نیز همزمان با شلیک بمب‌های آتش زا به سمت جنگل‌های مجاور خط آبی در شهرک‌های ناقوره، الشعب و البستان لبنان، هواپیماهای جنگی و پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های مرکبا، رامیه، مروحین و الضهیره در لبنان را هدف قرار دادند.

در این حملات به تعداد زیادی از منازل شهروندان لبنانی خسارت وارد شده است.

از سوی دیگر، منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن دو شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

بنابر این گزارش،‌ دو شهرک صهیونیست نشین «دوویو» و «متات» در منطقه الجلیل اشغالی از جنوب لبنان با موشک و راکت هدف قرار گرفت.

شورای عالی شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی نیز دیروز (یکشنبه) اعلام کرد که به دلیل تداوم حملات حزب الله، تمامی راه‌ها و ورودی های شهرک‌های صهیونیست نشین بسته شده است.

  حزب‌الله لبنان دیروز نیز در بیانیه‌های جداگانه از هدف قرار دادن چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما