plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۳۵۴۲۷

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رسانه‌های محلی بامداد پنجشنبه از حملات جنگنده‌ها و پهپادهای صهیونیستی به حومه شهرک‌های «عیتا العشب» و «عیترون» در جنوب لبنان خبر دادند.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنگنده‌های و هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی صهیونیستی در ساعات نخست بامداد پنجشنبه به حومه شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان حمله کردند.
بر اساس این گزارش، پهپادهای اشغالگران همچنین با دو موشک حومه شهرک «عیترون» را هدف قرار دادند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید و بمباران جنوب لبنان از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرده بود.

با پایان آتش‌بس هفت روزه در نوار غزه و شروع حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان نیز عملیات‌ها علیه مواضع اشغالگران را از سر گرفته و صهیونیست‌ها نیز حملات کور و خطرناکی را به مناطق مسکونی در جنوب لبنان انجام می‌دهند.

جنبش حزب الله لبنان با بیان اینکه حضور جهادی و مبارزه با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی با مقاومت فلسطین است، گفته بود که تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین را متوقف می‌کنند.

حملات گسترده حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش العالم، شامگاه چهارشنبه، 16 راکت از جنوب لبنان به مواضع اسرائیلی در الجلیل اعلی نزدیک شهرک صهیونیست‌نشین «متات» در شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

همچنین در سایه تشدید درگیری ها در شمال اراضی اشغالی، شبکه 14 تلویزیون اسرائیل از شلیک 5 راکت از جنوب لبنان به شهرک صهیونیستی «شتولا» در الجلیل و فعال شدن آژیر هشدار در این منطقه خبر داد.

حزب الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه اسرائیلی «رویسه القرن» در کشتزارهای اشغالی شبعا با راکت هدایت‌شونده خبر داد.

مبارزان مقاومت لبنان همچنین پایگاه‌های اسرائیلی «الضهیره» و «حدب البستان»را با سلاح‌های مناسب و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان تجمع نظامیان صهیونیست در «تل شعر» در مقابل شهرک عیتا الشعب و نیز پایگاه‌های اسرائیلی در «المالکیه» و «رامیم» و «الراهب» و «جل العلام» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما