plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۶۶۳۵

نقش جهان اصفهان آماده برگزاری مسابقه سپاهان و الهلال

دیار نصف جهان در حالی آماده برگزاری مسابقه سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در روز پنجشنبه است که همزمان تمرینات آماده سازی نماینده کشورمان بطور جدی پیش می‌رود.
نقش جهان اصفهان آماده برگزاری مسابقه سپاهان و الهلال
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و شهر اصفهان این روزها خود را آماده این دیدار حساس می‌کند.

از همین رو باشگاه سپاهان با همکاری شهرداری تبلیغات محیطی این دیدار را در نقاط مختلف شهر نصب کرده است، این تبلیغات با شعار "یه ایرانه و یه اصفهان؛ یه اصفهانه و یه سپاهان" در سطح شهر به چشم می‌خورد.

از سوی دیگر تمرین سپاهان با استقبال از بازیکن جدید طلایی‌پوشان در حال انجام است تا نماینده ایران با توانی مضاعف برابر حریف سرشناس و قدرتمند خود قرار بگیرد.

این تیم در روزهای گذشته «عیسی عباس» وینگر غنایی تیم «چاوز» پرتغال را با قراردادی قرضی به خدمت گرفت تا با شرایط بهتری در ادامه مسابقات حضور یابد.

سامانه فروش بلیت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان نیز صبح امروز در دسترس عموم قرار گرفت و باشگاه سپاهان نیز در این خصوص اعلام کرد: هواداران بلیت مسابقه را تنها از سامانه معرفی شده دریافت کنند و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند.

این باشگاه تاکید کرد: از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه نقش جهان جلوگیری به عمل خواهد آمد و بدلیل دستورات مکرر مسوولین آسیایی برگزاری مسابقه، ورود تماشاگران به ورزشگاه فقط با ارایه بلیت امکان پذیر است و افرادی که بلیت ندارند به سمت ورزشگاه حرکت ننمایند. در غیر این صورت، باشگاه با جرائم و محدودیت های انضباطی مواجه خواهد شد.

بر اساس اعلام باشگاه، هواداران تیم فوتبال این باشگاه که دارنده «باساکارت» هستند، می‌توانند بلیت مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت کنند.
نکته جالب توجه درخصوص بلیط فروشی این دیدار اختصاص دو جایگاه به بانوان برای تماشای این دیدار بود.

اسامی داوران قضاوت‌کننده در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا نیز روز گذشته اعلام شد که داوران کویتی قضاوت بازی سپاهان ایران و الهلال عربستان را برعهده خواهند داشت، قضاوت بر عهده احمد العلی از کویت خواهد بود، عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از همان کشور نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی نیز داور VAR است.

احمد العلی بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا بین قطر و ایران را سوت زده بود.
سپاهان در چند هفته گذشته اردویی تدارکاتی در قطر برپا کرد و در دیدارهای دوستانه و تدارکاتی به میدان رفت. این تیم موفق شد الاهلی قطر را سه بر دو شکست دهد، السیلیه این کشور را سه بر صفر از پیش رو بردارد و مقابل قطر اسپورت نیز ۲ بر صفر پیروز شود، سپاهان همچنین تیم سپاهان ب را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما