plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۳۰۳۴۵
یک هشتم نهایی جام حذفی

سپاهان 2 - 4 پرسپولیس؛ هدیه ارزشمند یزدانی به گل محمدی

نقش پر رنگ مدافع اسبق استقلال در مصاف با سرخ پوشان
پرسپولیس تهران عصر چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، در دیدار حساس جام حذفی، سپاهان را از پیش رو برداشت.
سپاهان 2 - 4 پرسپولیس؛ هدیه ارزشمند یزدانی به گل محمدی
به گزارش ایصال نیوز، در چارچوب رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار با پنالتی دقیقه 10 حساس به پایان رسید؛ برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری از سوی بیژن حیدری پنالتی اعلام شد تا گئورگی ولسیانی اولین گل سرخپوشان در این بازی را به ثمر برساند.

سپاهان پس از این گل فشار روی دروازه پرسپولیس را افزایش داد تا اینکه در دقیقه 40 ارسال توسط امید نورافکن روی دروازه بیرانوند به اشتباه توسط دانیال اسماعیلی فر وارد دروازه شد و بازی به تساوی کشید.

در نیمه دوم هم دو تیم تمایل داشتند بازی در وقت‌های معمول به پایان برسد اما پس از گل دقیقه 58 عیسی آل کثیر این شهریار مغانلو بود که در دقیقه 74 روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد و ضربه ناقص او توسط فرشاد احمدزاده به گل تبدیل شد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

پرسپولیس در وقت‌های اضافه تیم برتر میدان بود و در 15 دقیقه ابتدایی توانست در دقیقه 94 توسط سیامک نعمتی و در دقیقه 100 توسط گئورگی ولسیانی به گل برسد.

در این مسابقه سیاوش یزدانی نقش پررنگی داشت. مدافع اسبق استقلال که تلاش داشت تا مانع از موفقیت سرخپوشان شود دو خطای پنالتی مرتکب شد که دومین خطا او را در دقیقه 98 از جریان مسابقه با کارت قرمزخارج کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما