plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
کد مطلب : ۲۰۷۵
بازی فینال جام حذفی به پرسپولیس و داماش رسید

سپاهان 9 نفره در دقیقه 120 تسلیم پرسپولیس شد

امشب نقش جهان شاهد یک بازی احساسی و پرتنش بود
این بازی حساس بعد از 90 دقیقه و در وقت های اضافه شاهد درگیری و اعتراض شدید بازیکنان به تصمیمات داوران بود که در نهایت به اخراج 2 بازیکن کلیدی سپاهان انجامید. سپاهان یک پنالتی سرنوشت ساز را هم از دست داد و برای چند دقیقه پس از اخراج «کی روش» بازی متوقف شد.شکست تلخ یک بر صفر سپاهان، پرسپولیس را راهی فینال جام حذفی با داماش نمود
سپاهان 9 نفره در دقیقه 120 تسلیم پرسپولیس شد
به گزارش ایصال نیوز، چهارشنبه شب، دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت 21 از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه نقش جهان به دیدار هم رفتند. این بازی علی‌رغم تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه گلی نداشت ولی در وقت اضافه این دیدار اتفاقات جنجالی زیادی افتاد، پس از آنکه پرسپولیس برای دومین بار در این بازی تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد.
سپاهان در وقت اضافه اول دو بازیکن تاثیرگذار خود، محمد ایرانپوریان و استنلی کی‌روش را با دریافت کارت قرمز از دست داد. سروش رفیعی نیز از روی نیمکت پرسپولیس اخراج شد. در نیمه دوم وقت اضافه در شرایطی که پرسپولیس با ۲ بازیکن بیشتر سراپا حمله شده بود، سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که شلیک مهدی کیانی به آسمان رفت تا سپاهان بهترین فرصت را برای پیروزی از دست دهد. در ادامه بازی حملات پرسپولیس ادامه یافت ولی درخشش نیازمند مانع گلزنی سرخپوشان شد
سرانجام در دقیقه ۱۲۰ شوت نورالهی پس از برخورد با پای سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان، وارد دروازه سپاهان شد تا پرسپولیس با شکست سپاهان، دومین تیم فینالیست جام حذفی شود.
دیدار فینال روز ۱۲ خرداد در اهواز بین پرسپولیس و داماش گیلان برگزار خواهد شد.
این بازی حساس بعد از 90 دقیقه و در وقت های اضافه شاهد درگیری و اعتراض شدید بازیکنان به تصمیمات داوران بود که در نهایت به اخراج 2 بازیکن کلیدی سپاهان انجامید. سپاهان یک پنالتی سرنوشت ساز را هم از دست داد و برای چند دقیقه پس از اخراج «استنلی کی روش»، بازی متوقف شد.
انتهای پیام/* 
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما