plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۱۵۴۲۲

صعود سپاهان اصفهان به مرحله یک هشتم جام حذفی

سپاهان 2 - 1 مس رفسنجان
طلایی پوشان اصفهانی روی ضد حمله سریع و گلزنی محمدرضا حسینی و گئورگی ولسیانی با برتری مقابل مس رفسنجان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسیدند. پرسپولیس سه بر صفر مس نوین را برد.
صعود سپاهان اصفهان به مرحله یک هشتم جام حذفی
به گزارش ایصال نیوز، سپاهان اصفهان پس از روند رو به رشدی که طی چهار هفته اخیر لیگ برتر با کسب چهار برد متوالی داشته و خود را در قامت یک مدعی قهرمانی نشان داده، در نخستین مسابقه فصل جدید جام حذفی به مصاف مس رفسنجان سرسخت رفت و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان توانست برابر این تیم نیز به برد خانگی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

حسینی، وینگرِ تیم فوتبال سپاهان زننده اولین گل این تیم در رقابت های جام حذفی لقب گرفت. این گل روی پاس بسیار خوب سروش رفیعی شکل گرفت. 

حسینی تا پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر 4 بار پاس گل داده و رتبه اول را از این حیث در مسابقات لیگ بیستم در کنار کریم اسلامی در اختیار دارد؛ اینبار اما این بازیکن روی پاس خوب یکی از هافبک های خلاق سپاهان گلزنی کرد.

برای ثبت گل اول سپاهان، پاس در عمق سروش رفیعی که چند مدافع مس رفسنجان را جا گذاشت، پشت محوطه جریمه به محمدرضا حسینی وینگر راست طلایی پوشان رسید و این بازیکن پس از اینکه چند متری را پابه توپ حرکت کرد و داود نوشی صوفیانی را دریبل زد، با یک بغل پای ساده دروازه خالی مس را باز کرد. این گل پایان مقاومت شاگردان محمد ربیعی بود که تا دقیقه 68 با یک بازی بسته سعی در استفاده از ضدحملات و غافلگیر کردن سپاهان را داشتند ولی پس از دریافت گل اول جلو آمده اند و حالا برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کنند؛ موضوعی که به تیم میزبان فضاهای بیشتری برای طراحی حملات می دهد.

سپاهان تا پیش از زدن گل اول با روش های مختلف برای رسیدن به گل تلاش کرد و درنهایت توانست 20 دقیقه مانده به پایان وقت های قانونی بازی به گل برسد.

در انتهای وقت اضافه بازی این مس بود که با ضربه کیانی گل مساوی را به ثمر رساند. گل اول مس رفسنجان به سپاهان توسط مهدی کیانی در دقیقه 90+4 بازی را به دو وقت اضافه کشاند.

در وقت های اضافه و پس از اخراج عقیل کعبی از مس و برخورد فیزیکی او با داور که با کارت قرمز روبرو شد، سرانجام سپاهان در دقیقه 120بازی، توسط گئورگی ولسیانی به گل دوم دست یافت و برنده این بازی نفس گیر شد.

پرسپولیس نیز امروز جمعه در یک بازی روان و برتر با نتیجه سه بر صفر موفق شد مس نوین را شکست دهد.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما