plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۵۳۵

حمله موشکی جدید حزب الله لبنان به مواضع ارتش صهیونیستی

حزب الله بامداد جمعه در بیانیه ای جزییاتی از حملات موشکی و راکتی، از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی و پایگاه نظامیان صهیونیست را اعلام کرد و گفت که ده ها موشک به مقر فرماندهی نظامیان رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
حمله موشکی جدید حزب الله لبنان به مواضع ارتش صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حزب الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد که مقر فرماندهی تیپ دوم پیاده نظام رژیم صهیونیستی در پایگاه «عین زیتیم» را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادیم.

حزب الله بار دیگر تأکید کرد که این حمله در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت و در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستاهای لبنان به ویژه حمله اخیر به شهر "النبطیه" انجام گرفته است.

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که حزب الله ۳۰ موشک و راکت به شمال اراضی فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

خبرگزاری «سما» فلسطین همچنین دقایقی پیش از این حمله موشکی و راکتی، از شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد. در موج موشکی و راکتی اخیر حزب الله، پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی پایگاه «میرون»، برای نخستین بار هدف قرار گرفته است.

این دومین حمله موشکی و راکتی حزب الله در چند ساعت گذشته به سرزمین های اشغالی است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش دادند که حزب الله سه برابر بیشتر از جنگ تموز (۲۰۰۶) علیه اسرائیل موشک شلیک کرده است.

این رسانه ها همچنین اذعان کردند که از آغاز جنگ (۱۶ مهرماه) تاکنون، حزب‌الله ۶۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است.

به گزارش رسانه‌های لبنانی، ساعاتی پیش نیز ۶ موشک از جنوب لبنان به سمت یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل شلیک شد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر خطر در شهرک‌های «دوفیف» و «زیفون» در الجلیل الاعلی به صدا در آمده است.

در همین راستا، منابع صهیونیستی پنجشنبه شب خبر دادند دست‌کم ۹ راکت از مبدأ لبنان به سمت پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

روزنامه یسرائیل هیوم (اسرائیل امروز) نیز اعلام کرد که ۲۰ موشک به سوی شهرک‌های دوفیف و زیفون در الجلیل الاعلی شلیک شده است.

پس از این حملات موشکی منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق جنوب لبنان خبر دادند. در این بمباران شهرک «میس الجبل» در جنوب لبنان هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما