plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۶۴۶۹

استمرار حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان عصر یکشنبه بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.حزب الله از شهادت دو رزمنده خود در درگیری‌های مرزی با ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.
استمرار حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رزمندگان حزب الله پایگاه اسرائیلی زبدین در کشتزارهای شبعا و نیز دو ساختمان در شهرک صهیونیست نشین المناره، تجمع نظامیان اشغالگر در پایگاه العباد و نیز پایگاه رویسات العلم را با اسلحه مناسب هدف قرار دادند.

آژیر هشدار حمله نیز بار دیگر در کریات شمونه و المناره در اصبع الجلیل در اراضی اشغالی نزدیک مرزهای لبنان به صدا درآمد.

مقاومت لبنان در روزهای اخیر با انجام سلسله عملیات موشکی علیه مواضع ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی و داخل سرزمین های اشغالی چندین نظامی صهیونیست را کشته یا زخمی کرده اند.

به گزارش المیادین مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه اعلام کردند که در طول 121 روز جنگ غزه، حزب الله در حمایت از مردم غزه 961 عملیات نظامی علیه ارتش صهیونیستی انجام داده است.

 شهادت 2 رزمنده حزب الله لبنان در اثر حملات رژیم صهیونیستی

از سوی دیگر، حزب الله لبنان روز یکشنبه از شهادت دو رزمنده خود در درگیری های مرزی با ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش المنار حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که «محمد جودات یحیی» و «عباس علی مبارک» در راه قدس به شهادت رسیدند.

به این ترتیب طی بمباران های متقابل حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی لبنان که تقریبا همه روزه انجام می شود، 179 رزمنده حزب الله لبنان شهید شدند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم به بیش از 50 هدف حزب الله در سوریه از 7 اکتبر تاکنون حمله کرده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما