plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۴۹۳۷

ادامه حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامی اسرائیل

منابع خبری از تبادل آتش بین جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار گرفتن چند موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان خبر می دهند.
ادامه حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامی اسرائیل
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مواضع نظامی شتولا، المطله، مسکاف عام و رامیم ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با موشک های هدایت شونده از سمت لبنان هدف قرار گرفته است.

در پی این حملات، آژیر خطر در دو شهرک صهیونیست نشین شتولا و ایفن مناحیم در نزدیک مرز شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان به صدا درآمد.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک به سمت یک پهپاد ارتش این رژیم در منطقه اشغالی کشتزارهای شبعا در منطقه مرزی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته رسانه ها، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه نیز تلاش کرد که بوته‌زارهای مقابل موضع نظامی "زرعیت" خود در شمال فلسطین اشغالی را آتش بزند که با سرایت آتش منجر به انفجار مین‌های کارگذاشه شده در آنجا شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اطراف مناطق کفرکلا و دیرمیماس و شهرک عدیسه و نیز منطقه واقع بین "راميه" و "بيت ليف" را با گلوله سنگین هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان طی یک ماه اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، بارها مواضع نظامی اسرائیل را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی قرار داده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما