plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۶۴۸۴
با احترام به مقام شهدا در گلستان شهدای اصفهان

آیین افتتاحیه معنوی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان برگزار شد

سیدین‌نیا: شهیدان زنده‌اند و این عالم به عالم بالا وصل است
چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انقلاب اسلامی،صبح امروز در گلستان شهدا و با احترام به مقام شهدای این خطه آغاز شد.
آیین افتتاحیه معنوی چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان برگزار شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سید مهدی سیدین‌نیا در این آیین ضمن تبریک ماه رجب و آغاز دهه فجر اظهار کرد: امروز آغاز چهاردهمین سال از اکران جشنواره فیلم فجر در اصفهان است و امیدواریم زمانی فراهم شود که نقش اصفهان در عرصه سینما بیش از پیش باشد و بدرخشید.

وی ادامه داد: از امروز عصر اکران فیلم‌ها در سینما آغاز خواهد شد و امیدواریم حضور اصحاب رسانه و مردم در سینما پرشور باشد و از فیلم‌ها استقبال و بهره ببرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فیلمسازی یکی از مشاغل سخت است و امیدواریم همه آن‌ها موفق باشند و خوش بدرخشند.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید مجید کمالی افزود: امام فرمود هنر مردان خدا شهادت است و ما امروز میان هنرمندانی قرار گرفتیم که روزی در این سرزمین حماسه آفریدند.

سیدین‌نیا گفت: شهیدان زنده‌اند و این عالم به عالم بالا وصل است که ما امروز نیز در قطعه‌ای از بهشت قرار گرفته‌ایم.

 گفتنی است مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان صبح امروز ۱6 بهمن‌ماه با حضور تعدادی از هنرمندان اصفهانی و دیگر مسوولان استانی در گلستان شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما