plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۱۳۳۸
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

۲۲ فیلم جشنواره فجر امسال در اصفهان اکران می شود

هر روز جشنواره با نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اکران ۲۲ فیلم جشنواره فجر دراین خطه خبر داد و گفت : این فیلم ها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش خصوصی و سینماداران از ۱۵ تا ۲۲ بهمن اکران می شود.
۲۲ فیلم جشنواره فجر امسال در اصفهان اکران می شود
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی دیروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره فیلم فجر امسال در ۲سالن از پردیس سینمایی مرکز خرید سیتی سنتر و یک سالن از پردیس سینمایی ساحل و یک سالن در سینما فلسطین اکران می‌شود.

وی ادامه داد:یک سالن در پردیس سینمایی سیتی سنتر ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه پیش‌بینی‌شده است که می‌توانند به‌صورت رایگان ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ را تماشا کنند.

حجت‌الاسلام معتمدی گفت: در این دوره با توجه به شیوع مجدد کرونا و رعایت موازین بهداشتی،بر اساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونا می‌توانیم بلیت‌فروشی داشته باشیم اما تهیه بلیت آنلاین از سایت سینما تیکت،ایران تیکت،گیشه هفت خواهد بود و به‌هیچ‌وجه فروش بلیت ازگیشه امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: ۱۴ بهمن ساعت ۱۰ صبح با حضور جمعی از هنرمندان و مسوولان جشنواره در گلستان شهدا اصفهان با تجدید میثاق با شهدا، جشنواره آغاز می‌شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فروش بلیت با ۶۰درصد ظرفیت سینماها پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام معتمدی همچنین از نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اصفهان هم‌زمان با هفتمین دوره جشنواره فیروزه با موضوعات هدایای فرهنگی، اسباب‌بازی، نوشت‌افزار، عروسک خبر داد و گفت:مهلت ثبت‌نام این جشنواره تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ است که از طریق مراجعه به‌ه پایگاه اینترنتی جشنواره ارسال و داوری می‌شود.

در ادامه این نشست رضا دهقان سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت: امسال برای جشنواره فیلم فجر ، ۱۶ فیلم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین شده است که ۶ فیلم دیگر را با پیگیری بخش خصوصی و پردیس اکران خواهد شد.

وی همچنین افزود: همزمان با این رویداد هنری در اصفهان، سه کارگاه مهارت فنی در فیلم‌سازی، کارگردانی و سینمای مستند ایده و موضوع در فیلم کوتاه با رویکرد گفتمان انقلاب اسلامی در نظر گرفته‌شده است.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درباره نحوه انتخاب فیلم‌های اکران شده در دهه فجر امسال گفت: انتخاب۱۶ فیلم از طریق ستاد جشنواره و بر اساس توافق با تهیه‌کنندگان صورت گرفته است ولی ۶ فیلم دیگر توسط پردیس‌های سینمایی خریداری و اکران می‌شود.

دهقان گفت: در بخش برنامه‌های جنبی هفت فیلم از تولیدات هنرمندان اصفهانی در ۲ سال گذشته اکران خواهد شد؛ همچنین کارگاه آموزشی هم برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌شده است.

وی در پایان افزود: امسال هر روز جشنواره با نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی و اختصاص به یک شهید دارد و نیز پیش از نمایش فیلم یک تیزر از فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای گام دوم تهیه و پخش می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما