plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۲۹۹۵۶
در نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان

علی تمنایی: ۱۸ اثر از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در اصفهان نمایش داده می‌شود

اکران آثار، از ۱۷ بهمن ماه آغاز می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر که ۱۸ اثر جشنواره فیلم فجر در اصفهان نمایش داده می‌شود، گفت: اکران این آثار از هفدهم بهمن ماه با تجدید میثاق هنرمندان و اهالی سینما با آرمان‌های شهدا در گلستان شهدای اصفهان آغاز و در مراسم اختتامیه جشنواره، همزمان با جشن مهر سینمای ایران، از منتخبان جشنواره و متخصصان و اهالی فن تجلیل می‌شود.
علی تمنایی: ۱۸ اثر از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در اصفهان نمایش داده می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، علی تمنایی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، افزود: آثار قابل اکران در شهر اصفهان از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر است که برای نمایش در سینماهای این خطه انتخاب شده است.

تمنّایی در معرفی اسامی آثاری که قرار است در سینماهای اصفهان به نمایش درآید، با بیان اینکه فیلم هایی چون «در آغوش درخت» ، «آه سرد» ، «جنگل پرتقال» ، «شماره ۱۰» ، «پرونده باز است» ، «روایت ناتمام سیما» ، «خوک چرا گریه نمی کنی» ، «های پاور» ، «بعد از رفتن» ، «کت چرمی» ، «هفت بهار نارنج» ، «آنها مرا دوست داشتند» ، «استاد» ، «عطرآلود» ، «یادگار جنوب» ، «بچه زرنگ» و «سرهنگ ثریا» در چارچوب سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان اکران می شود، تصریح کرد: این آثار در ۲ سینمای ساحل و فلسطین با ظرفیت هر سالن ۵۰۰ نفر اکران عمومی و در سینما سپاهان ویژه اصحاب رسانه و هنرمندان با ظرفیت ۴۴۴ نفر نمایش داده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در تشریح ابعاد اجرایی و پشتیبانی این رویداد فرهنگی افزود: برای برگزاری این جشنواره، هشت کمیته شامل کمیته اکران، هنرمندان، اطلاع رسانی و تبلیغات، فضای مجازی، برنامه‌های جنبی ، نظارت و اختتامیه از یک ماه قبل در اصفهان تشکیل شده است.

علی تمنایی با بیان اینکه اکران این آثار از ۱۷ بهمن ماه 1401 در اصفهان آغاز می شود، گفت: پس از تجدید میثاق هنرمندان و اهالی سینما با آرمان‌های شهدا در گلستان شهدا، اکران آثار در سینماهای منتخب، آغاز و در مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با جشن مهر سینمای ایران، از منتخبان جشنواره و متخصصان و اهالی فن تجلیل می‌شود.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ۱۲ تا ۲۳ بهمن امسال همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.  

نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، ظهر امروز چهارشنبه با حضور جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران، در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/* 
۲
گزارشگر : مصطفی امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما