plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۹۴۲۶
در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

استاندار اصفهان: با تکریم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه، هرآنچه در توان هست در جهت حمایت و مساعدت انجام شود

برگزاری همایش استانی فرهنگ عمومی در ۱۴ آبان ماه
سید رضا مرتضوی با تأکید بر تکریم اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه پیشکسوتان و بزرگان این عرصه اظهار کرد: لازم است با تکریم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ضمن توجه به دغدغه ها و مشکلات آنان هرآنچه مقدور و در توان هست در جهت حمایت و مساعدت انجام شود.
استاندار اصفهان: با تکریم اهالی فرهنگ و هنر و رسانه، هرآنچه در توان هست در جهت حمایت و مساعدت انجام شود
به گزارش ایصال نیوز از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی روز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰ در دیدار با دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، با تبریک میلاد باسعادت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام) و هفته وحدت ، گفت: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در کنار حمایت از فعالیت های فرهنگی، هنری رسانه ای اداره کل براین برنامه ها وفعالیت ها نظارت دارد.

وی از جلسات و کارگروه های تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان یکی از جلسات مهم در عرصه فرهنگ نام برد و گفت: همایش استانی فرهنگ عمومی ۱۴آبان همزمان با روز فرهنگ عمومی برگزار خواهدشد.

حجت الاسلام معتمدی دراین دیدار به برخی از جلسات ستادی همچون شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، ستادعالی کانون های مساجد، شورای عالی هنر و... که در استان به ریاست استاندار تشکیل می شود اشاره کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته وبرنامه های پیش رو به توانمندی‌های و ظرفیت های موجود در بخش های فرهنگی، هنری، رسانه ای، قرآن و عترت وکانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره و اظهار امیدواری کرد با حمایت استاندار اصفهان، همراهی  اصحاب فرهنگ و هنر استان گام‌های خوبی در راستای تعالی فرهنگ و هنر استان  برداشته شود.

دکتر سیدرضا مرتضوی نیز در این دیدار صمیمانه با خیر مقدم به حاضران گفت: مدیریت در بخش فرهنگ و هنر اگر توام با نگاه نوآورانه، تحول خواه ،جامع نگر ، مانع زدا وهمچنین بهره مندی از منابع و نیروی انسانی باشد شرایط برای فعالیت و نیز حل مشکلات بیشتر وبهتر فراهم خواهد شد .

وی با تأکید بر تکریم اصحاب فرهنگ وهنر به ویژه پیشکسوتان وبزرگان این عرصه اظهار کرد: لازم است با تکریم اهالی فرهنگ وهنر رسانه ضمن توجه به دغدغه ها و مشکلات آنان هرآنچه مقدور و درتوان هست در جهت حمایت و مساعدت انجام شود.

گفتنی ست دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با استاندار اصفهان  سوم آبان ماه با حضور معاونین اداره کل در استانداری اصفهان انجام شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما