plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۳۶۴۷۴

122 روز جنگ و کشتار فلسطینیان در غزه و یورش وحشیانه به کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی برای صدو بیست و دومین روز پیاپی، همچنان به جنایات جنگی خود در غزه ادامه می دهد.در تازه ترین جنایت رژیم اشغالگر، 30 فلسطینی را در شهر دیر البلح که این رژیم آن را منطقه امن اعلام کرده بود، به شهادت رسیدند.
122 روز جنگ و کشتار فلسطینیان در غزه و یورش وحشیانه به کرانه باختری
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی برای صدو بیست و دومین روز پیاپی، همچنان به جنایات خود در غزه ادامه می دهد. در این مدت ده ها هزار نفر را به شهادت رسانده یا مجروح کرده است.

این در حالی است که روز گذشته (یکشنبه) خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داده بود که ارتش صهونیستی حملات خود را به مناطق رفح و دیرالبلح تشدید کرده و احتمال می رود برای تهاجم زمینی به این دو منطقه آماده می شود.

از سوی دیگر در کرانه باختری، با یورش نظامیان صهیونیست، محاصره بخش‌های جنوبی و غربی اردوگاه العین در نابلس توسط نیروهای رژیم اشغالگر ادامه دارد
منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه العین در شهر نابلس خبر دادند.

به گزارش الجزیره، نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین صبح امروز دوشنبه به چندین شهر در کرانه باختری یورش بردند و در شهرهای یباد در جنوب شهر جنین، رامین در شرق شهر طولکرم این یورش ها و حملات برای بازداشت مبارزان فلسطینی متمرکز شده است.

شمار شهدای غزه افزایش یافت

رژیم صهیونیستی تا کنون 2325 جنایت علیه شهروندان عادی غزه مرتکب شده است که همگی طی چهار ماه گذشته ثبت و مستندسازی شده است.

در این جنایات 34 هزار و 238 نفر به شهادت رسیده اند که فقط 27 هزار و 238 نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافته اند و از بقیه هیچ اطلاعی در دست نیست.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته، 30 نفر را در منطقه دیر البلح به شهادت رساند.

این رژیم منطقه دیر البلح را امن اعلام کرده بود و از مردم خواسته بود در آنجا پناه بگیرند، اما در ادامه جنایات و نسل کشی علیه غیر نظامیان و زنان و کودکان، جنایت هولناکی را در همین منطقه رقم زد.

در سطوح میدانی نیز درگیری های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در چندین منطقه به خصوص در غرب غزه و خانیونس در جنوب در جریان است.

از سوی دیگر با ادامه جنگ و حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و افزایش گرسنگی و تشنگی و سرمای شدید، اوضاع انسانی در غزه بیش از پیش وخیم تر شده است.

در خصوص آخرین تلاش های صورت گرفته برای آتش بس، طرح توافق پاریس برای آتش بس در انتظار پاسخ گروه های مقاومت به خصوص حماس است.

همزمان رایزنی در سطوح مختلف بین گروه های مقاومت و کشورهای حامی و نیز میانجی گران ادامه دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما