plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵
کد مطلب : ۳۵۷۷۵

۸۲ روز قتل عام در غزه، کشتار در کرانه باختری

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) در هشتاد ودومین روز از حملات و جنایتگری خود علیه فلسطینیان در غزه ، در کرانه باختری نیز با یورش به شهر طولکرم حداقل شش نفر را به شهادت رساند. شمار شهدای غزه از ۲۱ هزار نفر گذشت.
۸۲ روز قتل عام در غزه، کشتار در کرانه باختری
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رژیم صهیونیستی در هشتاد و دومین روز از جنگ علیه غزه همچنان با ارتکاب جنایات جنگی گسترده و قتل عام بی امان زنان و کودکان فلسطینی بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، به تخریب گسترده مناطق مسکونی غزه ادامه می دهد.

ارتش صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی شمال، مرکز و جنوب غزه، و اعدام های میدانی تنها روز سه شنبه بیش از 200 فلسطینی را به شهادت رساندند.

پیشروی های زمینی ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه با مقاومت شجاعانه رزمندگان مقاومت به کندی ادامه دارد و روزانه حداقل 10 نظامی صهیونیست در غزه به هلاکت می رسند.

حماس اعلام کرده شمار واقعی تلفات رژیم صهیونیستی در غزه بیش از آمار رسمی اعلام شده توسط صهیونیستها است.

«دانیال هانگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه خبر داد که طی درگیری‌های روز جاری در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی دست کم 9 نظامی صهیونیست کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه نیز به کشته شدن یک افسر و دو نظامی تیپ گیواتی در نبردهای شمال غزه اذعان کرد.

با این وجود شمار کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه بنابر اعلام رسمی این رژیم، به 498 نفر افزایش یافته است.

در همین حال «هرتصی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل سه‌شنبه اذعان کرد که دستیابی به اهداف جنگ غزه آسان نیست.

حماس: صهیونیست‌ها اعضای بدن شهدای غزه را سرقت می‌کنند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد چهارشنبه از سرقت شدن اعضای بدن شهدای نوار غزه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

حماس طی بیانیه‌ای گفت که رژیم صهیونیستی بعد از آسیب زدن به پیکر ۸۰ شهید فلسطینی، آنها را در حال تجزیه‌شدن در شهر «رفح» تحویل داد.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، این جنبش توضیح داد: «اشغالگران اعضای بدن شهدا را سرقت کردند و مرتکب جنایت جنگی شدند که نشان‌دهنده وحشی‌گری و زوال اخلاقی آنهاست».

در این بیانیه تاکید شده است: «دشمن با تجاوز آشکار به حرمت و حیثیت شهدای غزه، نبش قبور کرده و به پیکر آنها دست درازی می‌کند».

در عملیات‌های رژیم اسرائیل در غزه از روز ۷ اکتبر تا کنون ۲۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌ و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند. بیشتر شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

عملیات جنگی اسرائیل در حالی در غزه ادامه دارد که بسیاری از کشورها در سراسر جهان، در کنار نهادهای بین‌المللی خواستار آتش‌بس شده‌اند.

 شش شهید در یورش نظامیان صهیونیست به شهر «طولکرم» در کرانه باختری

رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از هجوم مجدد تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم در کرانه باختری خبر دادند.

در این حملات نظامیان صهیونیست شش فلسطینی را به شهادت رساندند.
نیروهای مقاومت و جوانان فلسطینی نیز با سلاح گرم و بمب‌های دست‌ساز به مقابله با یورش صهیونیست‌ها در مجاورت اردوگاه «نور شمس» پرداختند.

از سوی دیگر، اشغالگران همچنین به شهرهای دیگری در کرانه باختری از جمله منطقه «بیت أمر» در شمال شهر «الخلیل» نیز حمله کردند.

پیش از این، معاون استانداری جنین در کرانه باختری گفته بود که اسرائیل عامدانه در حال تخریب شهرهای کرانه باختری است، هرچیزی که نشانی از زندگی داشته باشد را منهدم می‌کند.

اخیرا انتشار ویدئویی از ورود نظامیان اسرائیلی به مسجدی در جنین و خواندن اذان یهودی منتشر شده است که موجب خشم فلسطینی‌ها شده و سازمان ملل نیز به آن واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده است.

علاوه بر نظامیان اسرائیلی، شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست نیز هراز گاهی با یورش به روستاهای فلسطینی اقدام به تخریب و نابودی زمین‌های کشاورزی و خانه‌های ساکنان می‌کنند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل در عملیات دستگیری در کرانه باختری روز سه شنبه نیز، بیش 60 نفر را بازداشت کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما