plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۶۴۳۵

هلاکت 15 نظامی صهیونیست از فاصله صفر به‌دست مبارزان قسام

گردان‌های قسام از به‌هلاکت‌رساندن 15 نظامی صهیونیست از فاصله صفر در منطقه الجوازات واقع در غرب شهر غزه خبر داد. جنگ علیه غزه امروز شنبه در حالی وارد یکصد و بیستمین روز خود شده که درگیری های شدید مقاومت فلسطین با اشغالگران در خان یونس همچنان ادامه دارد.
هلاکت 15 نظامی صهیونیست از فاصله صفر به‌دست مبارزان قسام
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها ۳ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر غزه در کمینی سخت گرفتار کرده و آن‌ها را با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ و بمب‌های شواظ هدف قرار دادند.

جنگ علیه غزه امروز شنبه در حالی وارد یکصد و بیستمین روز خود شده که درگیری های شدید مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در خان یونس و دیگر نقاط غزه همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، براساس گزارش های رسیده، ارتش صهیونیستی طی ساعات گذشته مناطق مختلف نوار غزه را هدف قرار داد در این حملات منطقه قیزان النجار در جنوب غزه خان یونس از سوی جنگنده‌های اسرائیلی بمباران شد.

همچنین جنگنده‌های این رژیم خانه‌ای را در مجاورت بیمارستان النجار در شرق رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که به شهادت 11 نفر منجر شد.

حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه در حالی طی ساعات گذشته ادامه یافت که جنگ این رژیم علیه غزه و کرانه باختری امروز (شنبه) وارد یکصد و بیستمین روز خود شده و بر اساس آخرین آمارها تا کنون به شهادت 27 هزار و 119 فلسطینی در باریکه غزه منجر شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما