plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۶۱۸۰

یکصد و پنجمین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری

یکصدو پنجمین روز حملات مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری در حالی امروز (جمعه) آغاز شده است که مقاومت فلسین قاطعانه به نبرد با اشغالگران ادامه می دهد و رژیم صهیونیستی به غیرممکن بودن بازگرداندن اسرای اسراییلی از طریق عملیات نظامی اذعان کرد.
یکصد و پنجمین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، همزمان با استمرار بمباران وحشیانه مناطق مسکونی و ادامه درگیری های شدید میان مقاومت فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیست در سراسر نوار غزه که منجز به افزایش نظامیان به هلاکت رسیده در غزه شده است، گادی آیزنکوت عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بازگرداندن زنده اسرای اسرابیلی از غزه بدون دست‌یابی به توافق مبادله اسرا غیرممکن است و هر کس غیر از این را بگوید، دروغ گفته‌ است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در غزه از شهادت بیش از 172 فلسطینی و زخمی شدن 326 نفر در 24 ساعت گذشته خبر داد.

یکی از قربانیان حمله امروز وائل فنونه مدیر شبکه تلویزیونی ماهواره ای القدس است که به این ترتیب تعداد شهدای خبرنگار در این مدت به 109 شهید افزایش یافت.
​​​​​
تداوم کشتار بی هدف شهروندان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی بدون دستیابی به اهداف نظامی، در حالی است که طی دیروز (پنجشنبه) بر اساس تازه ترین آمار شهدای غزه که از سوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام شده، شمار شهدا به ۲۴۶۲۰ نفر و زخمی ها نیز ۶۱۸۳۰ نفر رسیده است.

سلسله عملیات‌ گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در 24 ساعت گذشته:
ـ انهدام کلی و جزئی 14 خودروی زرهی
ـ کشته و زخمی شدن 53 افسر و نظامی اسرائیلی ـ کشته شدن قطعی 9 افسر و نظامی اسرائیلی
ـ 7 عملیات هدف قرار دادن محل تجمع نیروهای دشمن با راکت‌های ضد نفر
ـ 1 مورد منفجر کردن خانه‌ای که نیروهای اشغالگر در آن پناه گرفته بودند
ـ 1 مورد بمب‌گذاری و منفجر کردن دهانه یک تونل پس از ورود نیروهای اسرائیلی
ـ 7 مورد درگیری‌ شدید نیروهای قسام با اشغالگران
ـ 1 مورد موشک‌باران پایگاه نظامی کیزوویم رژیم صهیونیستی
ـ 1 مورد هدف قرار دادن نیروها و ادوات جنگی دشمن با گلوله‌های خمپاره

اشغالگران جسد 21 نظامی خود را از مقبره خان‌یونس خارج کردند

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که اجساد ۲۱ اسیر اسرائیلی را از یکی از گورستان‌های غزه خارج و به فلسطین اشغالی منتقل کرده است.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: برخلاف اعلام ارتش، این اجساد به فلسطینی اشغالی منتقل شدند تا هویت آنها مشخص شود و تا کنون ثابت نشده که اجساد کشف شده متعلق به اسرای صهیونیستی است.

از سوی دیگر ایتامار بن گویر وزیر افراطی اسرائیلی نیز به شهرک نشینان و ارتش صهیونیستی در کرانه باختری دستور داد تا به طرف فلسطینیان حتی اگر تهدیدی برای آنها نداشته باشند، تیراندازی کنند.

بنا به این گزارش، سخنان بن گویر چراغ سبزی برای قتل فلسطینیان کرانه باختری است که زمینه را برای کشتار بیشتر فلسطینی های بی گناه در این منطقه هموار می کند.  

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما