plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۳۵۹۹۵

اعتراف ارتش صهیونیستی به افزایش تلفات نظامیان خود در جنگ علیه غزه

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به هلاکت ۹ افسر و سرباز خود در درگیری های شب گذشته با رزمندگان مقاومت در جنوب غزه اذعان کرد.از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت حماس، رژیم صهیونیستی تاکنون به هلاکت ۵۱۴ نظامی خود اعتراف کرده است.
اعتراف ارتش صهیونیستی به افزایش تلفات نظامیان خود در جنگ علیه غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، با احتساب این ۹ نظامی صهیونیست، آمار تلفات ارتش اسرائیل بر اساس بیانیه رسمی اعلام شده، از آغاز حمله زمینی به غزه در ۲۶ اکتبر به ۱۸۶ نفر و از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۵۱۴ نفر رسیده است.

شمار مجروحان نظامیان اشغالگر از 7 اکتبر تاکنون حدود ۲ هزار و ۴۳۸ نفر و تعداد مجروحان آن از آغاز عملیات زمینی در غزه به حدود ۱۰۲۴ نفر رسیده است.

این خبر چند ساعت پس از آن منتشر شد که منابع خبری عبری شب گذشته به هلاکت ۹ افسر و سرباز این رژیم و مجروح شدن عده دیگری در دو عملیات مقاومت فلسطین ظرف ۲۴ ساعت گذشته اعتراف کرده بودند.

منابع یادشده گفتند در یکی از این حملات، با انفجار یک کامیون نظامی، چند سرباز کشته شدند.

به گفته این منابع، در حمله دیگر، یک ساختمان در جنوب که نظامیان صهیونیستی در آن سنگر گرفته بودند، هدف قرار گرفت.

این منابع خاطرنشان کردند که اعتراف به چنین تلفات سنگینی از ابتدای حمله، برای ارتش رژیم صهیونیستی بسیار دشوار و ناگوار است.

گفتنی است اندکی قبل از اعلام این تلفات، گردان قسام اعلام کرده بودند که با استفاده از گلوله های ضد نفر به یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در داخل یک ساختمان در خانیونس حمله کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و بقیه را مجروح کردند.

گردان های قسام همچنین از خنثی سازی تلاش رژیم اسرائیل برای آزادسازی اسرای خود پس از نفوذ به اردوگاه البریج در مرکز غزه خبر داد و گفت که رزمندگان در بازگشت از خطوط مقدم اعلام کرده اند که یک دستگاه نفربر رژیم اشغالگر از نوع پوما را در منطقه الکرامه در شمال غرب غزه با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و دو نظامی را که در کنار آن بودند ، از پای درآوردند.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر دیروز به مجروح شدن ۱۹ نظامی خود در درگیری غزه ظرف ۲۴ ساعت گذشته اذعان کرد.

دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر هم گفت که نظامیان این رژیم در حال حاضر تمام توان خود را در میانه غزه در منطقه اردوگاه های مرکزی در البریج و در جنوب غزه در منطقه خان یونس متمرکز کرده اند.

هاگاری افزود : جنگ در این مناطق بسیار پیچیده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

امروز دوشنبه، جنگ علیه غزه و تجاوز و جنایت بی امان رژیم اشغالگر اسرائیل به باریکه غزه وارد نود و پنجمین روز خود شده است ، و ادامه این خملات و بمباران ها به تشدید فاجعه انسانی و بهداشتی در این منطقه منجر شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات و بمباران های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه از 7 اکتبر به ۲۳ هزار و ۸۴ شهید و شمار مجروحان به حدود ۶۰ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما