plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۳۵۹۷۱

۹۴ روز جنایت اسرائیل؛ بمباران جنون‌آمیز جنوب نوار غزه ادامه دارد

حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری در حالی امروز دوشنبه وارد نود و چهارمین روز شده است که حملات رژیم به باریکه غزه از شمال تا جنوب و کرانه باختری همچنان ادامه دارد. شمار شهدای غزه به حدود ۲۳ نفر رسید.
۹۴ روز جنایت اسرائیل؛ بمباران جنون‌آمیز جنوب نوار غزه ادامه دارد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از الجزیره، در نود و چهارمین روز از تجاوزات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، ارتش اشغالگر به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه داده و با استمرار جنایات جنگی اسرائیل شمار شهدا و مجروحین و ویرانی مناطق مسکونی همچنان رو به افزایش است.

 ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر و از اولین دقایق بامداد دوشنبه به طور گسترده و جنون‌آمیز در حال بمباران مناطقی در خان یونس در جنوب نوار غزه است.

هواپیماهای اشغالگر همچنین نیمه شب گذشته، ساختمان های دانشکده علوم و فناوری در جنوب خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌های صهیونیستی همزمان با این حملات، مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه را هم شدیدا بمباران کردند.

همچنین بامداد امروز دوشنبه، جنگنده های رژیم صهیونیستی اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه را به شدت هدف بمباران خود قرار دادند.

همزمان منابع عبری زبان از حمله راکتی از نوار غزه به شهر اشغالی سدیروت در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. در پی این حمله، آژیر خطر در سدیروت و برخی شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

 همزمان با تشدید نبردها بین نیروهای اشغالگر و گروههای مقاومت فلسطینی، گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خسارات سنگینی به تانک ها و نیروهای متجاوز اسرائیل در جنوب و شمال غزه وارد کردند.

از سوی دیگر، عصر دیروز یکشنبه در کرانه باختری 8 فلسطینی بر اثر تیراندازی اشغالگران شهید شدند که 7 نفر از آنها در جنین هدف پهپاد قرار گرفتند.

با شدت گرفتن درگیری در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک سرباز زن و زخمی شدن 4 نفر در درگیری با مبارزان فلسطینی خبر داد.

ابراز نگرانی سازمان ملل از وخامت اوضاع در غزه

«آنروا» آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد برای پناهندگان فلسطین (UNRWA) بار دیگر اعلام کرد: "فشار بر مردم غزه بسیار زیاد است و ما نمی دانیم که آنها چه مدت این شرایط سخت را بدون غذا، سرپناه و آب تحمل می کنند."

 اندرسون، معاون مدیر عملیات غزه در مصاحبه با CNN گفت: "وضعیت بسیار دشوار و اسفبار شده است، به خصوص که در فصل زمستان هستیم و بیشتر مردم در چادر زندگی می کنند."

وی افزود: غزه به شهر خیمه‌ها تبدیل شده است و ساکنان آن تمام تلاش خود را می‌کنند تا زندگی خود را بگذرانند و از فرزندان خود مراقبت کنند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز گفت: «در حالی که کودکان نوار غزه از زمین و هوا یا به قتل می رسند یا گرفتار محرومیت هستند و شرایط زندگی به سرعت رو به وخامت است، جهان دیگر نمی تواند کنار بماند و تماشا کند. این جنگ باید متوقف شود."

 در نود و چهارمین روز جنگ علیه غزه در مجموع شمار شهدای غزه به 22835 نفر و تعداد مجروحان به 58416 نفر رسیده است.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما