plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۳۵۹۳۲

جنگ علیه غزه وارد چهارمین ماه شد؛ مقاومت علیه اشغالگران ادامه دارد

تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به باریکه غزه وارد نود ویکمین روز خود شد و این رژیم همچنان به کتشار جمعی و جنایت های خود در حق فلسطینی ها خود ادامه می دهد. رزمندگان گردان‌های القسام تعدادی از تانک های مرکاوای اشغالگران را در جنوب غزه با موشک راکت یاسین ۱۰۵ منهدم کردند.
جنگ علیه غزه وارد چهارمین ماه شد؛ مقاومت علیه اشغالگران ادامه دارد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حملات زمینی و هوایی و دریایی رژیم اشغالگر به باریکه غزه در نود و یکمین روز همچنان ادامه دارد و رزمندگان مقاومت فلسطینی هم شجاعانه به مقابله با این حملات ادامه می دهند.

با ادامه بمباران مناطق مسکونی غزه، روزانه بیش از ۱۰۰ نفر درغزه در این حملات ددمنشانه شهید می شوند.

در شبانه روز اخیر، جنگنده‌های رژیم‌ صهیونیستی حملات شدید را به اردوگاه‌ها در مرکز باریکه غزه انجام دادند و با گلوله‌های توپخانه‌ای مستمر مناطق المغازی و النصیرات و البریج را هدف قرار دادند.

منابع محلی از کشته شدن ۱۰ شهید در بمباران خانه‌ای در غرب اردوگاه دیرالبلح در مرکز باریکه غزه خبر دادند.

گزارش ها حاکی از آن است که بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی که زمین‌های کشاورزی آوارگان را در غرب شهر خان‌یونس هدف قرار داد، یک شهید و تعدادی مجروح به ثبت رسید.

اشغالگران اسرائیل مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الأمل وابسته به جمعیت هلال احمر در خان‌یونس را در دایره هدف خود قرار دادند.

رزمندگان گردان‌های القسام همانند روزهای اخیر تعدادی از تانک های مرکاوای اشغالگران را با موشک راکت یاسین ۱۰۵ هدف گرفتند و شماری از سربازان صهیونیستی را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

درگیری های مسلحانه شدید میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در اردوگاه المغازی در مرکز باریکه غزه در بامداد امروز جمعه ادامه دارد.

  وزارت بهداشت فلسطین آخرین آمار شهدای غزه در تجاوزات رژیم صهیونیستی را ۲۲ هزار و ۴۳۸ نفر اعلام کرده است.
طبق اعلام وزارت بهداشت درغزه ُ‌دراین حملات ۵۷ هزار و ۶۱۴ تن هم زخمی شده اند.

در ساعات گذشته ، خان یونس هدف حملات شدید اشغالگران بوده است و دراین حملات ده ها تن شهید و یا زخمی شده اند.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر هم در سخنانی اعلام کرد که تعداد اسرای (صهیونیستی باقی مانده از عملیات طوفان الاقصی) در غزه ۱۳۶ نفر است و ارتش اسرائیل (اشغالگر) همه تلاش خود را برای بازگرداندن آن ها به کار می گیرد.

همزمان در شبانه روز اخیر یورش ارتش صهیونیستی به کرانه باختری و اردوگاه نور الشمس و اردوگاه جنین ادامه داشته است و درگیری مردم کرانه باختری و نیروهای مقاومت در کرانه باختری با نظامیان صهیونیست ادامه دارد.

در یورش نیروهای اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس و درگیری های مسلحانه با فلسطینی ها ، یک جوان فلسطینی زخمی شد.

نظامیان صهیونیست همچنین به مناطق مختلف در الخلیل و بیت لحم یورش بردند.
ارتش صهیونیستی در شبانه روز اخیر همچنین بارها مناطق جنوب لبنان را هدف قرار داده و در یک حمله پهپادی ۴ نیروی حزب الله لبنان را به شهادت رساند. حزب الله لبنان نیز بارها مواضع ارتش صهیونیستی را هدف موشک های خود قرار داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما