plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۴۸۰۹

تداوم جنگ زمینی در چند محور از نوار غزه

برخی منابع صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که نظامیان اشغالگر کمتر از ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارد تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.
تداوم جنگ زمینی در چند محور از نوار غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه‌های فلسطینی در بیست و هفتمین روز بمباران متوالی غزه و در سومین روز از عملیات زمینی ارتش صهیونیستی، گزارش کردند که درگیری زمینی در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) بشدت ادامه دارد.

برخی منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارد تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.

پیش از این منابع رسانه‌ای صهیونیستی گزارش دادند که تعداد تلفات ارتش این رژیم در حمله زمینی به نوار غزه طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به ۱۸ نفر رسیده است.

همزمان «گردان‌های القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، اعلام کرد که به همراه رزمندگان «سرایا السلام» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) حمله گسترده‌ای علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غرب و جنوب غزه انجام داده‌اند.

به گفته منابع فلسطینی، همزمان با گسترش عملیات زمینی اسرائیل در غزه، درگیری‌های بسیار شدیدی میان مقاومت فلسطینی با نظامیان اسرائیلی در محورهای مختلف جریان دارد و تعدادی از اشغالگران نیز در این حمله کشته و زخمی شده‌اند.

بمباران سنگین مناطق مسکونی غزه در بیست و هفت روز گذشته حدود 9000 شهید و 22 هزار مجروح برجای گذاشته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما