plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۳۶۰۷۹

اسامه حمدان: عملیات طوفان الاقصی اقدامی ضروری علیه اشغالگری بود

رهبر سیاسی جنبش حماس در لبنان با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی نتوانسته به هیچیک از اهدافش در جنگ علیه غزه برسد، گفت: عملیات طوفان الاقصی اقدامی ضروری در چارچوب تلاش برای پایان دادن به اشغالگری بود.
اسامه حمدان: عملیات طوفان الاقصی اقدامی ضروری علیه اشغالگری بود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، اسامه حمدان از رهبران سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس) در لبنان، شامگاه شنبه، طی سخنانی که از شبکه خبری العالم به صورت زنده پخش شد، خاطرنشان کرد: دشمن در 7 اکتبر (15 مهر / آغاز عملیات طوفان الاقصی)‌ شکستی استراتژیک را متحمل شد.

وی افزود: دشمن هرگز نمی تواند عزم رزمندگان ما را در میدان در هم بشکند. اسامه حمدان تصریح کرد،‌ اهالی غزه تمام توطئه های دشمن را در زمینه وادار کردنشان به مهاجرت و حذف آرمان فلسطین خنثی کردند.

وی گفت: دشمن صهیونیستی نتوانست هیچیک از اهدافش در غزه را به رغم جنایات جنگی که مرتکب شد، محقق کند.

این عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد، نبرد مردم فلسطین با دشمن صهیونیستی و استعمار از 7 اکتبر شروع نشده بلکه از صد سال قبل آغاز شده است.

اسامه حمدان با بیان این که آمریکا و همپیمانانش با رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیسش به عنوان رژیمی فراقانون تعامل کردند، گفت: عملیات طوفان الاقصی اقدامی ضروری در چارچوب تلاش برای پایان دادن به اشغالگری بود.

وی افزود: ما فقط سربازان اشغالگر و اشخاصی که علیه مردم فلسطین سلاح حمل می کنند را هدف قرار می دهیم.

عملیات طوفان الاقصی فقط مواضع نظامی دشمن صهیونیستی در اطراف غزه را هدف قرار داد و هیچیک از غیرنظامیان را هدف قرار نداده است.

رهبر سیاسی جنبش حماس در لبنان خاطرنشان کرد، دروغ دشمن صهیونیستی برملا شد که می گفت حماس در روز 7 اکتبر غیرنظامیان را به قتل رسانده است.

وی گفت: تعامل ما با پرونده اسرای غیرنظامی مثبت بوده و برای آزادی سریع آنان به رغم وقت کشی دشمن صهیونیستی تلاش می کنیم.

اسامه حمدان افزود: دشمن در صد روز جنگ علیه غزه اقدام به قتل و کشتار ددمنشانه علیه غیرنظامیان فلسطینی کرده است.

وی با بیان این که مدافعان رژیم ددمنش همواره جنایاتش را توجیه می کنند، خاطرنشان کرد،‌ اقدام آفریقای جنوبی در زمینه اقامه دعوی علیه دشمن صهیونیستی در دادگاه دادگستری بین المللی را ارج می نهیم.

اسامه حمدان گفت: از تمام کشورهای جهان خواستار پیوستن رسمی به جریانی هستیم که آفریقای جنوبی به راه انداخته است.

وی افزود: سخنان نماینده رژیم صهیونیستی در دادگاه دادگستری بین المللی (لاهه) اعتراف به هدف قرار دادن مردم فلسطین و قتل عام آنان است.

رهبر سیاسی جنبش حماس در لبنان همچنین گفت: حمله هوایی و دریایی (آمریکا و انگلیس) به یمن را محکوم می کنیم و آن را تهدید امنیت منطقه می دانیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما