plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۵۷۰۴

تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال زنان با شکست تیم پیکان تهران

تیم والیبال «فولاد مبارکه سپاهان» با شکست سه بر صفر «پیکان تهران» در آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان کشور با هفت بُرد و ۲۰ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد.
تداوم صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر والیبال زنان با شکست تیم پیکان تهران
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه در چارچوب هفته هشتم و در آغاز دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران در سالن «شهید میثمی اصفهان» به مصاف «پیکان تهران» رفت و با شکست این تیم و کسب سه امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

شاگردان فریبا صادقی در تیم والیبال بانوان سپاهان توانستند شاگردان پدیده بلوری زاده سرمربی تیم پیکان را در سه دست متوالی در مدت ۸۹ دقیقه و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۷ شکست دهند تا «پیکان تهران» ششمین شکست خود در فصل جاری رقابت ها را در اصفهان تجربه کند.

پیروزی سه بر صفر فولاد مبارکه سپاهان در این دیدار، تکرار نتیجه دور رفت مقابل پیکان تهران بود و تیم والیبال بانوان سپاهان با پیروزی امروز با هفت بُرد و ۲۰ امتیاز، همچنان تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها باقی ماند. این مسابقه ۲ کارت زرد داشت که فاطمه عنایت از تیم فولاد مبارکه سپاهان در دست دوم و هاله متقیان از تیم پیکان در دست سوم آن را از ماندانا مطیعی و شیما حقوقی‌زاده به عنوان داوران اول و دوم این دیدار دریافت کردند.

مهران اشرف ریاحی به عنوان نماینده سازمان لیگ و اکرم ابوالقاسم به عنوان ناظر فنی و داوری، ناظران این مسابقه بودند.

به گزارش ایرنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی این رقابت ها به صورت گروهی و رفت و برگشت برگزار می‌شود و چهار تیم برتر این مرحله به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما