plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۲۱۳۷۵
هفته شانزدهم لیگ برتر

برد شیرین استقلال با درخشش مطهری

هوادار 1 - 2 استقلال
استقلال با پیروزی مقابل هوادار، صدرنشینی خود را مستحکم تر کرد.
برد شیرین استقلال با درخشش مطهری
به گزارش ایصال نیوز، در تنها بازی باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ برتر که به دلیل کرونایی شدن اردوی آبی پوشان پایتخت به تعویق افتاده بود، از ساعت 17 امروز تیم های هوادار و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند؛ دیداری حساس در ابتدای نیم فصل دوم که تاثیر زیادی روی سرنوشت دو تیم داشت. هوادار میزبان، با 14 امتیاز از پانزده مسابقه در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار داشت و استقلال، صدرنشین 35 امتیازی نیم فصل نخست در صورت برد در این مسابقه می توانست اختلافش را با رقبایی چون پرسپولیس بیشتر کند.

بازی در نیمه اول با اعلام پنالتی زودهنگام برای استقلال و گل کردن آن توسط ژستد شروع شد ولی هوادار توانست تا پیش از به صدا درآمدن سوت پایان 45 دقیقه، بازی را به تساوی بکشاند.

تقابل دو تیم تا دقایق پایانی نیمه دوم گلی به همراه نداشت تا اینکه مطهری در دقیقه 84 گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان مجیدی صاحب بردی شیرین در خارج از خانه شوند.

شرح گل:
هوادار 0 - استقلال 1 (دقیقه 10 - رودی ژستد) :

در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی موجب سرنگونی او شد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد که رودی ژستد با آرامش خاصی، ضربه را در خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

هوادار 1 - استقلال 1 (دقیقه 39 - محمدجواد محمدی):

بعد از زدن چند کرنر و حملات پردامنه هوادار،ارسال زمینی و محکم سید محمد حسینی مدافع هوادار در درون محوطه را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا بعد از گلزنی به پرسپولیس، این بار دروازه استقلال را هم باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

هوادار 1 - استقلال 2(ارسلان مطهری دقیقه 84)

روی ارسال عالی مهدی پور از نقطه کرنر، امیرارسلان مطهری با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم دروازه هوادار را باز کرد.

استقلال با این پیروزی 38 امتیازی شد تا با سه امتیاز بیشتر از پرسپولیس، صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. هوادار هم با این شکست در جایگاه دوازدهمی خود باقی ماند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما