plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۴۹۶۸
معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس خبر داد

پنجمین مرحله تولید محتوای دیجیتال استان تهران در شهرستان پردیس برگزار شد

شرکت کنندگان در قالب هشت تیم با هم رقابت کردند
معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس اعلام کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال هر سال به صورت کشوری برگزار می شود و شهرستان پردیس امسال میزبان پنجمین دوره این رویداد در استان تهران شده‌است.
پنجمین مرحله تولید محتوای دیجیتال استان تهران در شهرستان پردیس برگزار شد
به گزارش سرویس استان تهران ایصال نیوز، داوود عباسی روز شنبه در این‌باره گفت: این رویداد طی سه مرحله برگزار می شود ، مرحله اول مخصوص شهرستانهای سطح کشور است که هر استان در شهرستانهای خود از افراد توانمند در حوزه دیجیتال برای حضور در این رقابتها دعوت می کند.

وی ادامه داد: مرحله دوم تولید محتوا در مرحله استانی در ۱۷ آذر ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس و مرحله سوم بهمن ماه برگزیدگان استانی در بخش کشوری در شهر تهران با همدیگر به رقابت پرداخته و برگزیدگان نهایی معرفی می شوند.

معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس در باره رشته های شرکت کننده این رقابت ها اظهار داشت: شرکت کنندگان در قالب هشت تیم در حوزه های ساخت انیمیشن، بازی اندروید ، ساخت اپلیکیشن اندروید روز گذشته (جمعه) باهم رقابت کردند.

عباسی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این رویداد با حضور ابراهیم گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پردیس برگزار و از برگزیدگان رویداد با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

وی افزود: شرکت کنندگان این رویداد از ساکنان شهر پردیس، دانشجویان بودند که دارای تخصص در کد نویسی و برنامه نویسی هستند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به نظر کارشناسان و بازرسان حاضر در محل رویداد چهار تیم حاضر به مرحله استانی می روند و ۲ تیم باقی مانده با توجه به تخصص و استعداد شرکت کنندگان برای تقویت در سایر تیم ها تلفیق خواهند شد.

عباسی ادامه داد: ساخت انیمیشن در زمان یک دقیقه، طراحی بازی آموزشی برای رده پیش دبستانی، ساخت اپلیکیشن مارکتینگ و تدوین یک فیلم با تلفن همراه با موضوع مقاومت فلسطین از جمله برنامه های ساخته شده توسط شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای دیجیتال است.

معاون فضای مجازی سپاه شهرستان پردیس یادآور شد: مرحله استانی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی پردیس در ۱۷ آذر ماه طی ۴۸ ساعت برگزار می شود و شرکت کنندگان در طی این زمان برای برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال قرنطینه خواهند شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد./ایرنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما