plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۳۴۷۹
در بازدید از تمرین تیم‌های ملی کاراته و تکواندو

وزیر ورزش: محدودیت زیادی در مورد اختصاص منابع مالی داریم

سقف اعتبارات فدراسیون های المپیکی را اختصاص دادیم
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد امید زیادی به مدال آوری تیم های ملی تکواندو و کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ داریم.
وزیر ورزش: محدودیت زیادی در مورد اختصاص منابع مالی داریم
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در بازدید از تمرین تیم ملی کاراته گفت: آنقدر نتایج خوبی گرفتید که این امیدواری را داریم که کاراته در کنار کشتی به بیشترین مدال در المپیک برسد. البته در تکواندو هم انتظار کسب موفقیت داریم. مطمئنم سهمیه کامل را می گیرید و در المپیک می توانید بدرخشید.

وی افزود: امسال با توجه به محدودیت های مالی برای بسیاری از فدراسیون‌ها محدودیت قائل شدیم اما برای کاراته محدودیتی در اعزام ها قائل نشدیم. انتظار ما این است جواب این پشتیبانی‌ها را با نتایج خوب بدهید و شاهد افتخار آفرینی تک تک شما در المپیک باشیم.

وی افزود: می‌دانیم صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز توجه ویژه به کاراته دارد و امیدوارم این هم صدایی کاراته ما را به موفقیت های بزرگ در المپیک برساند.

وزیر ورزش سپس از تمرینات احسان حدادی بازدید و در جریان نحوه آماده سازی این ورزشکار قرار گرفت.

سلطانی فر در ادامه با استقبال محمد پولادگر از تمرینات تیم ملی تکواندو بازدید کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از نحوه کسب سهمیه های المپیک گفت: پایان پاییز وضعیت کسب سهمیه های المپیک از طریق رنکینگ مشخص می شود و جوجه را اخر پاییز می شمارند!

در ادامه این دیدار فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو با ارائه گزارشی از نحوه کسب سهمیه المپیک گفت: الان نیاز به حمایت داریم تا سهمیه های المپیک را بگیریم. با توجه به پتانسیل موجود قطعا شایستگی کسب مدال در المپیک را داریم به شرط آن‌که ابتدا بتوانیم سهمیه المپیک را بگیریم و الان نیاز به حمایت شما داریم.

وزیر ورزش و جوانان نیز با خسته نباشید به اعضای تیم ملی تکواندو گفت: نتایج شما را رصد می کنیم و در المپیک انتظار ما و مردم از شما خیلی بالاست. انتظار اول ما از کشتی، تکواندو و کارته و در وهله بعد وزنه برداری است. اگر دوستان ما همین شیوه پیش بروند مطمئنا می توانیم سهمیه کامل را بگیریم و در المپیک هم مدال های خوشرنگی بگیریم.

وی افزود: امید زیادی داریم تکواندو در المپیک بهتر از دوره قبل کار کند و دل مردم را با نتایج خوب شاد کند.

سلطانی فر تصریح کرد: محدودیت زیادی در مورد اختصاص منابع مالی داریم اما تا آنجا که توانستیم سقف اعتبارات فدراسیون های المپیکی را اختصاص دادیم و برای اعزام های بین المللی کاراته و تکواندو محدودیتی قائل نشدیم. امیدوارم با این حمایت ها بتوانید بهترین نتایج و مدال ها را کسب کنید.

مسعود سلطانی فر پس از بازدید از تمرین تیم های ملی کاراته و تکواندو و احسان حدادی پرتاب گر دیسک ایران در جمع خبرنگاران گفت: ستاد المپیک ۲۰۲۰ را از یک سال و نیم پیش با هدف رصد وضعیت ورزشکاران المپیکی و حمایت از آن ها برای حضور پر قدرت در بازی های المپیک تشکیل دادیم. تلاش می‌کنیم اگر محدودیتی در امکانات و منابع است شامل ورزشکاران المپیکی نباشد.

وزیر ورزش افزود: مهمترین رشته های مدال آور ما در المپیک کشتی، تکواندو و وزنه برداری و تک مدال احسان حدادی بوده است.این دوره کاراته نیز به المپیک اضافه شده و خوشبختانه با توجه به نتایج کاراته ایران به این رشته نیز امید زیادی برای مدال داریم. همچنین به جودو، تیراندازی و قایقرانی و شمشیربازی نیز برای کسب مدال شانس زیادی دارند. ما اگر در شمشیربازی در بخش تیمی کسب سهمیه کنیم با دو برد به فینال می رسیم و شانس زیادی برای کسب مدال داریم. مجتبی عابدینی نیز از شانس های مدال‌آوری ماست.

وی افزود: بازدیدهای ما به اتفاق رییس کمیته ملی المپیک برای اعلام حمایت و پشتیبانی برای کسب موفقیت در المپیک است.

وی افزود: والیبالیست‌های ما نیز احتمالا سهمیه المپیک را می گیرند. ما در بین ۶ تیم برتر جهان قرار گرفتیم و یقین دارم والیبال کسب سهمیه می کند و شانس زیادی نیز برای رفتن به روی سکو در المپیک داریم. با وجود مشکلات مالی و محدودیت ها اما با چنگ و دندان نیاز رشته های المپیکی را براورده می کنیم.

وزیر ورزش سپس درباره جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: دیروز اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال دفتر من آمدند و جلسه خوبی داشتیم. با همه فدراسیون ها در ارتباطیم و فکر می‌کنم از همه ظرفیت ها برای کسب نتایج خوب بهره می بریم. در این جلسه درباره لیگ، آماده سازی استادیوم ها، نصب سیستم VAR، حل ناهماهنگی ها که در برخی بازی ها وجود داشت صحبت کردیم. درباره آماده سازی تیم ملی فوتبال و رقابت‌هایی که تیم ملی در پیش دارد و موارد مربوط به داوری، فوتسال و فوتبال بانوان نیز صحبت کردیم.

وی سپس درباره شرایط نامناسب اردوی تیم‌های کاراته و تکواندو و گلایه از ناکارآمدی سیستم تهویه سالن گفت: رییس کمیته ملی المپیک دستورات لازم را برای حل این مشکل صادر کرده و به‌زودی حل می شود.

سلطانی فر درباره چرایی مسدود شدن حساب برخی فدراسیون های المپیکی به دلیل پرداخت نشدن مالیات و راهکار وزارت ورزش در این‌باره نیز پاسخی نداد.

وزیر ورزش سپس درباره سرانجام بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها و ضرب الاجل فیفا در اینباره گفت: به موقع در اینباره صحبت می کنیم.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما