plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴
کد مطلب : ۳۴۰۸۲

شهادت یک فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم

منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش دادند، در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «نور شمس» در شهر طولکرم، یک فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند.
شهادت یک فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست بامداد سه‌شنبه به اردوگاه نور شمس واقع در شهر طولکرم یورش بردند.

بر اساس این گزارش، جوانان فلسطینی در اردوگاه نور شمس با یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه مقابله کردند و صهیونیست‌ها به سمت آنها تیراندازی کردند.

به گزارش فلسطین‌الیوم، سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: مبارزان مجاهد ما طی شب و صبح امروز سه شنبه نیروهای اشغالگر صهیونیستی را که به اردوگاه نور شمس یورش برده‌اند، هدف گلوله و بمب های قوی قرار دادند.

سرایا القدس افزود: یگان مهندسی ما در طولکرم توانست به وسیله بمب (سیف۱) که از شدت انفجار بالایی برخوردار است، مهمات نظامی رژیم صهیونیستی را به طور مستقیم هدف قرار دهد.

آن ها اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیستی و تجهیزات نظامی‌شان در محورهای مختلف اردوگاه نور شمس را با گلوله و بمب هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع بیمارستانی در شهر طولکرم اعلام کردند، در پی حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس تاکنون یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها شهید و شماری نیز زخمی شدند.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که دوشنبه شب نیز نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی با فلسطینیان درگیر شدند و به ضرب و شتم آنها پرداختند. شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

در واکنش به این جنایات نظامیان صهیونیست، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دوشنبه شب گفت که سلاح مقاومت در کرانه باختری تا پایان اشغالگری به سمت رژیم صهیونیستی نشانه گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، «خالد البطش» گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال انتقال بحران داخلی خود از تل‌آویو به کرانه باختری و نوار غزه است.

وی افزود: (رژیم) اسرائیل در صورتی که فرصت فراهم شود، به دنبال یک نبرد همه جانبه در همه جبهه‌ها است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد، اگر تصمیم بگیریم که به سیاست ترور رژیم صهیونیستی پاسخ دهیم، از این حق مقاومت فلسطین دست برنخواهیم داشت و منتظر توافق با همه گروه‌ها نمی‌مانیم.

البطش گفت که زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، تاکید کرده است که در صورت ترور هر یک از رهبران مقاومت، این جنبش پاسخ آن را خواهد داد.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما