plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۲۳۳۲

شهادت ۳ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» نابلس

هلال احمر فلسطین بامداد دوشنبه اعلام کرد، در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» نابلس واقع در شمال کرانه باختری، تاکنون ۳ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.
شهادت ۳ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» نابلس
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست بامداد دوشنبه به اردوگاه «بلاطه» واقع در شرق نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش در پی یورش نظامیان صهیونیست، نیروهای مقاومت فلسطین و جوانان فلسطینی با آنها درگیر شدند که بر اثر آن تاکنون سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، «محمد بلال محمد زیتون» ۳۲ ساله، «عبدالله یوسف محمد ابوحمدان» ۲۴ ساله و «فتحی جهاد عبدالسلام ریزک» ۳۰ ساله رزمندگان فلسطینی بودند که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه به شهادت رسیدند.

منابع محلی گزارش دادند، نظامیان صهیونیست از ورود نیروهای درمانی و امدادی به اردوگاه بلاطه جلوگیری کردند.

با احتساب این سه شهید اردوگاه بلاطه، تعداد شهدای فلسطینی در اثر جنایات نیروهای رژیم صهیونیستی از ابتدای این سال میلادی به 156 نفر رسید که 36 نفر از آنها در نوار غزه و از جمله 26 کودک بوده اند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما