plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۱۹۵۱

شهادت 4 فلسطینی در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه در یک جنایت وحشیانه 3 رزمنده فلسطینی و یک دختر جوان فلسطینی را در نابلس در کرانه باختری به شهادت رساند.
شهادت 4 فلسطینی در کرانه باختری
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از آسوشیتدپرس، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد سربازانش، سه فلسطینی تحت تعقیب را در ارتباط با حمله مرگبار سه هفته قبل علیه صهیونیست‌ها به شهادت رسانده اند.

نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه وارد مرکز شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی شدند و در یک درگیری شدید، سه فلسطینی را به شهادت رساندند.

رژیم اشغالگر اسرائیل می‌گوید دو نفر از آنها عضو حماس بودند.

این شهدای فلسطینی حسن کتنانی، معاذ مصری و ابراهیم حورا معرفی شده اند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تاییدکرد سه نفر به شهادت رسیده اند
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهدای امروز اخیرا عملیات الاغوار را در ماه رمضان انجام داده بودند و عضو جنبش حماس هستند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که شهدای این عملیات تروریستی نظامیان اشغالگر که با هجوم به خیابان فاطمیه و یاسمین  و عملیات کمین در محله قدیمی نابلس انجام شد حسن قطنانی، معاذ المصری و ابراهیم حورا نام دارند.

شهادت دختر جوان فلسطینی در منطقه «حواره» نابلس

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دختر 26 ساله فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها خبر داد.

این دختر جوان فلسطینی که «ایمان زیاد احمد عوده» نام دارد در منطقه حواره در جنوب نابلس از ناحیه سینه مجروح و به شهادت رسید.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این دختر فلسطینی عملیات حمله با سلاح سرد علیه نیروهای اشغالگر انجام داده است.

حدود 251 فلسطینی بر اثر تیراندازی سربازان اسرائیلی در 1 سال اخیر به شهادت رسیده اند. رژیم صهیونیستی می‌گوید بیشتر آنها عضو گروه‌های مقاومت بوده‌اند، اما جوانان و افرادی که در درگیری‌ها شرکت نداشتند نیز در میان شهدا دیده می‌شوند.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما