plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۲۵۷۷۴

خالد منصور فرمانده ارشد جهاد اسلامی به شهادت رسید

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از شهادت خالد منصور، فرمانده سرایا القدس در منطقه جنوبی و عضو شورای نظامی در اثر بمباران جنگنده های صهیونیستی خبر داد. شمار شهدای فلسطینی در غزه تاکنون به 32 تن و شمار مجروحان به 215 نفر رسیده است.
خالد منصور فرمانده ارشد جهاد اسلامی به شهادت رسید
به گزارش ایصال نیوز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین رسما شهادت خالد منصور از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به رفح را تایید کرد.

خالد منصور از اعضای شورای نظامی جهاد اسلامی و فرمانده منطقه جنوبی گروهان‌های قدس و یکی از بنیانگذاران اولین شاخه نظامی این جنبش در دهه 80 بود.

نیروهای امدادگر بامداد یکشنبه موفق به بیرون کشیدن پیکر پاک این فرمانده شهید از زیر آوار شدند.

براساس گزارش منابع خبری همراه با پیکر شهید خالد منصور، پیکر 8 شهید دیگر نیز از زیر آوار در رفح بیرون کشیده شد. برخی منابع فلسطینی اعلام کردند که دشمن صهیونیستی بارها قصد ترور این فرمانده فلسطینی را داشت اما موفق به این کار نشده بود.

افزایش شهدای غزه به 32 نفر از جمله 6 کودک

از سوی دیگر، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد از زمان آغاز عملیات جدید رژیم ددمنش صهیونیستی به نوار غزه، 32 فلسطینی از جمله 6 کودک به شهادت رسیده و 215 نفر دیگر مجروح شدند.

آمار تلفات جنایت جدید رژیم کودک‌کُش صهیونیستی علیه منطقه مسکونی در نوار غزه، همچنان در حال افزایش است.

حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچون دو روز گذشته ادامه دارد و در پاسخ به این حملات ددمنشانه اشغالگران قدس، جنبش جهاد اسلامی  تاکنون بیش از 400 موشک از غزه به مناطق اشغالی شلیک کرده است.

انتهای پیام/*
۱۴
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما