plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۳۰۳۲۷

واکنش حماس به جنایت نظامیان صهیونیست در نابلس و شهادت 9 فلسطینی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیست با یورش وحشیانه امروز (چهارشنبه) خود به شهر نابلس بر شدت حملات تجاوزکارانه علیه ملت ما افزوده است. وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 9 فلسطینی و افزایش شمار زخمی ها به 70 نفر خبر داد.
واکنش حماس به جنایت نظامیان صهیونیست در نابلس و شهادت 9 فلسطینی
به گزارش ایصال نیوز، نیروهای رژیم صهیونیستی، بامداد امروز (چهارشنبه) وارد نابلس در شمال کرانه باختری شدند و به بهانه دستگیری رزمندگان مقاومت و تخریب خانه یکی از فلسطینی های مبارز دست به جنایتی فجیع زدند.

در این یورش اشغالگران و درگیری با مقاومت فلسطینی که تا عصر ادامه داشت 9 شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند که چهار رزمنده مقاومت در میان این شهیدان است.

سخنگوی حماس این جنایت را به شدت محکوم کرد.

 حازم قاسم تاکید کرد: جوانان مقاوم در برابر اشغالگران سر تسلیم خم نمی کنند و با مقابله و درگیری با ارتش رژیم صهیونیست حماسه ای عظیم به ثبت رساندند.

وی افزود: کابینه راست افراطی رژیم صهیونیستی با طرح های تروریستی جنایتکارانه اش، مسئول تشدید تنش های میدانی است.

سخنگوی حماس خاطرنشان کرد: انقلاب مردم ما به رغم تمام طرح ها و نقشه های آمریکایی ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد. زمان ثابت خواهد کرد که انقلاب ما شکست ناپذیر است.

بر اثر یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس و درگیری با مبارزان مقاومت، تا عصر چهارشنبه حداقل 9 فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از 70 تن دیگر مجروح شدند.
در میان شهدا یک فرمانده و چند نفر از رزمندگان مقاومت فلسطینی وجود دارند.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
مرجع : الجزیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما