plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۹۸۲۷

شهادت ۹ فلسطینی در یورش وحشیانه اشغالگران به جنین

منابع فلسطینی صبح امروز از یورش اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید نیروهای مقاومت با آنها خبر دادند. حماس جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین در به شهادت رساندن 9 فلسطینی را محکوم کرد،
شهادت ۹ فلسطینی در یورش وحشیانه اشغالگران به جنین
به گزارش ایصال نیوز، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی شب گذشته و سحرگاه امروز پنجشنبه، عملیات یورش و تفتیش مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی را آغاز کردند که در برخی مناطق درگیری‌هایی به وقوع پیوست، نیروهای صهیونیست شماری از فلسطینیان را به بهانه مشارکت در مقاومت مردمی دستگیر کردند.

این حملات در جنین، بیت لحم، رام الله و قدس اشغالی رخ داده و در پی آن ده‌ها خانه مورد تفتیش قرار گرفته است.

از سوی دیگر شمار زیادی از اشغالگران با ادوات سنگین به اردوگاه جنین یورش بردند و درگیری شدیدی بین مقاومت و نیروهای صهیونیست رخ داد و در نتیجه آن یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله صهیونیست‌ها مجروح شد، اشغالگران از ارائه کمک‌های اولیه توسط نیروهای هلال احمر به این جوان فلسطینی جلوگیری کردند.

بیانیه گروه‌های مقاومت درخصوص حوادث امروز جنین

جنبش حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد ارتش اشغالگر هرگز نخواهد توانست اراده ملت فلسطین و نیروهای مقاومت را بشکند، نیروهایی که نبرد بزرگ در جنین را رهبری می کنند.

جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین هم با درخواست از نیروهای مقاومت برای حمله به مراکز ارتش اشغالگر اعلام کرد جنایات اشغالگران بدون مجازات نخواهد ماند.

گفتنی است؛ روزنامه يديعوت آحرونوت به نقل از منابع امنیتی اسرائیل گزارش داد که نیروهای ارتش در جنین با درگیری شدید روبرو هستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن ۹ فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.

هم زمان جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد اگر تجاوز به ملت فلسطین ادامه یابد، مقاومت آمده رویارویی با اشغالگران است.

شاهدان در گفتگو با خبرنگارانی که اطراف اردوگاه جنین حضور داشتند، تاکید کردند که تجاوز امروز نظامیان اشغالگر و نبرد نیروهای مقاومت فلسطینی مستقر در جنین با آنان بزرگ تر و گسترده تر از نبرد ماه آوریل 2002 بود.

در حملات وحشیانه و بی سابقه امروز صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین، تاکنون ۹ نفر شهید و ۱۶ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما