plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۳۴۰۲۲

تسهیل در خروج زائران اربعین در مرز مهران با بازگشایی چهارمین «در خروجی»

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا از تعامل فرماندهی مرزبانی فراجا با طرف عراقی و بازگشایی یکی دیگر از درهای خروجی به سمت عراق در مرز مهران خبر داد.
تسهیل در خروج زائران اربعین در مرز مهران با بازگشایی چهارمین «در خروجی»
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا، از بازگشایی یک در جدید در نقطه صفر مرزی مهران در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا تصریح کرد: با تعامل سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با طرف عراقی امروز یکی از درهای خروجی به سمت عراق باز شد و با بازگشایی این در ، ورود و خروج زائران تسهیل شد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند در خروجی در مرز مهران برای تردد زائران فعال هستند گفت:‌ با بازگشایی این در جدید، 4 در برای رفت و آمد زائران در مرز مهران اختصاص یافته است که باید گفت این تدبیر، باعث تسهیل و خروج سریع‌تر زائران اربعین حسینی به سمت کشور عراق شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا در ادامه باز هم به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا و شلوغی جمعیت در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی در صورت امکان برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به مرزهای باشماق و تمرچین بروند.العا لم

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما