plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۲۶۶۸۹

نیاز روزانه به ۸۰۰ اتوبوس برای بازگشت زوار اربعین

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، اوج بازگشت زائران اربعین را ۱۸ تا ۲۴ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به انبوه جمعیت و مدیریت زمان در موج بازگشت، پیش بینی می شود روزانه به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیاز باشد.
نیاز روزانه به ۸۰۰ اتوبوس برای بازگشت زوار اربعین
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سردار محمد شرفی در جلسه ستاد اربعین که در مرکز مانیتورینگ شهر مهران با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان و فرماندهان کشوری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه راهبردی تمام سعی خود را برای تسهیل تردد و تامین و حفظ نظم و امنیت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) انجام می دهد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: امروز که در مرحله اجرا هستیم هماهنگی ها و تعامل مناسبی بین دستگاه های متولی ماموریت بزرگ اربعین وجود دارد در همین راستا پلیس نیز با تمام توان تلاش می کند تا خدمات رسانی مناسبی برای زائران انجام دهد.

وی با بیان اینکه از ۱۸ تا ۲۴ شهریور ماه جاری با اوج برگشت زائران اربعین مواجه خواهیم شد، گفت: با توجه به انبوه جمعیت پیش بینی می شود برای جابجایی زائران به شهرستان های عقبه، روزانه نیاز به حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس باشد و این موضوعی است که باید به آن توجه ویژه ای شود تا موجب نارضایتی نشود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما