plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۳۴۰۱۳

نقش جهان اصفهان؛ برد شیرین سپاهان با شکست استقلال

استقلال یک بازی ۶ امتیازی را از دست داد!
تیم سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر تیم استقلال تهران را در هفته سوم لیگ برتر شکست بدهد
نقش جهان اصفهان؛ برد شیرین سپاهان با شکست استقلال
به گزارش ایصال نیوز، در پایان مصاف تیم‌های سپاهان و استقلال، شاگردان ژوزه مورایس یک بر صفر به پیروزی دست یافتند و می توان گفت که استقلال در مقابل طلایی پوشان اصفهانی، یک بازی ۶ امتیازی را از دست داد!

در ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه یکم شهریور ۱۴۰۲، در جریان بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک گل به نفع سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد (۸۰-سیاوش یزدانی)، رضا شکاری (۳+۹۰ کاوه رضایی)، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی (۷۹-آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌ نفس (۹۰-جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری (۷۷-مهرداد محمدی) و کوین یامگا

گل سپاهان به استقلال توسط رضا اسدی

سپاهان یک – استقلال صفر (دقیقه ۴۵+۹):

ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه با حرکت عجیب ایمان سلیمی و برخورد توپ به دست او همراه شد که کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ابتدا حسینی آن را مهار کرد، ولی در برگشت خود اسدی موفق شد آن را وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد.

شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان، در دو هفته گذشته نیز مقابل تیم‌ها تراکتور و ذوب‌آهن به ترتیب با نتایج ۳ بر یک و ۲ بر صفر به پیروزی دست یافته بودند و با برد امروز با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما