plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۳۳۳۳۸

یک گروه هکری اطلاعات شخصی قضات و وکلای فرانسوی را هک کردند

در واکنش به ناآرامی ها در فرانسه، یک گروه هکری اطلاعات شخصی بیش از هزار قاضی و وکیل فرانسوی را منتشر کردند. وزارت دادگستری فرانسه شکایتی را به دادستانی ارائه کرد.
یک گروه هکری اطلاعات شخصی قضات و وکلای فرانسوی را هک کردند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به گفته پرتال خبری Numerama در 3 جولای 2023، گروهی از هکرها فهرستی حاوی اطلاعاتی درباره 1120 قاضی و وکیل در یک کانال تلگرامی منتشر کردند.

به گفته هکرهای Kromsec، این "نشت اطلاعات" که شامل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس است، نتیجه ناآرامی های اخیر در فرانسه است.

این گروه قبلا گفته بود که "ادامه این ادقامات در فرانسه نشان خواهد داد که آیا ما داده ها را منتشر خواهیم کرد یا خیر." اکنون به گفته این پرتال، داده ها به صورت آنلاین منتشر شده است.

وزارت دادگستری به این پرتال گفت: "وزارت دادگستری پس از انتشار اسناد در اینترنت، شکایتی را به دادستانی پاریس تسلیم کرد. در عین حال، خاطرنشان می شود که بسیاری از داده های منتشر شده قدیمی هستند".

صبح سه شنبه گذشته، ماموران پلیس در حین بازرسی جاده ای در نانتر، نوجوان 17 ساله ای را که به گفته مقامات امنیتی از انجام خواسته های آنها خودداری کرده بود، به ضرب گلوله کشتند. اعتراضاتی در تعدادی از شهرهای فرانسه رخ داد که تا به امروز متوقف نشده است.

به گفته وزارت کشور فرانسه، جوانان در سراسر کشور حدود 3.8 هزار خودرو و ساختمان های پلیس و دولتی را به آتش کشیدند.

به گفته وزارت اقتصاد، حدود 250 شعبه بانک، 200 فروشگاه مواد غذایی و حدود ده مرکز خرید غارت شد.

نیروهای ویژه پلیس در تعدادی از شهرها مستقر هستند. در مجموع بیش از سه هزار نفر بازداشت شدند که بسیاری از آنها خردسال بودند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما