plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵
کد مطلب : ۳۳۱۲۱

شهادت رزمندگان فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در جنین

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب خودروی حامل چند سرنشین فلسطینی را در نزدیکی ایست بازرسی «جلمه» در جنین، هدف حمله پهپادی خود قرار داده است. مقاومت فلسطین این جنایت را «تحولی خطرناک» توصیف و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید تاوان این حمله هوایی را بدهد.
شهادت رزمندگان فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در جنین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از طریق یک پهپاد، اقدام به ترور یک تیم مسلح فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی جلمه در جنین کرده است.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از عملیات ترور چند مبارز مقاومت در جنین بوسیله پهپاد خبر داد.
شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اولین عملیات ترور بوسیله هواپیمای بدون سرنشین در کرانه باختری از سال ۲۰۰۵ است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که عملیات ترور مبارزان فلسطینی در جنین بوسیله یک فروند پهپاد «هرمس ۴۵۰» انجام گرفته است.

پس از این عملیات تروریستی، گالانت با تأیید ترور جوانان فلسطینی اعلام کرد: ما رویکرد تهاجمی و پیشدستانه را درپیش خواهیم گرفت و از تمام ابزارهای موجود استفاده خواهیم کرد و هر فلسطینی باید هزینه سنگینی را بپردازد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد خودرویی که در جنین توسط پهپاد اسرائیلی هدف قرار گرفته، ۵ سرنشین داشته است.

به گزارش المیادین، هلال احمر فلسطنی اعلام کرد که که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی فلسطینی، سه نفر به شهادت رسیدند. 

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در جنین
گردان‌های جنین چهارشنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به خودروی حامل رزمندگان فلسطینی، هویت این شهدا را اعلام کرد.

در بیانیه این گردان آمده است که این سه شهید شامل «صعیب الغول» فرمانده میدانی و «اشرف السعدی» از گردان‌های قدس و «محمد عویس» نیز از شهدای الاقصی بودند که چهارشنبه شب در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آن در منطقه الجلمه در نزدیکی جنین به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما انتقام برادران خود را خواهند گرفت و دشمن رزمندگان گردان‌های القدس را جز این نخواهد یافت که به درگیری بیشتر با آنها روی آورند.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و گردان جنین وابسته به سرایا القدس با حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در جنین را «تحولی خطرناک» توصیف و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی باید تاوان این حمله هوایی را بدهد.

 «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش حماس گفت که استفاده از پهپاد در عملیات‌ها علیه فلسطینیان در جنین تحولی خطرناک است.

رصوان در واکنش به حمله پهپادی چهارشنبه اسرائیل به یک خودرو در نزدیکی جنین، گروه های مقاومت فلسطین را به تشدید رویارویی با اشغالگران در این منطقه فراخواند.

«عبدالجواد العطار» از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز گفت که مقاومت در برابر جنایت دشمن صهیونیستی ساکت نمی‌نشیند و به دفاع از ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما