plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۳۰۶۱۹

شهادت 6 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین

به دنبال یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین در عصر سه شنبه، درگیری های شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونسیتی به وقوع پیوست که بر اثر آن 6 فلسطینی شهید شدند. مبارزان مقاومت در جنین دو پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند.
شهادت 6 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه جنین
به گزارش ایصال نیوز، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 6 فلسطینی و مجروح شدن شماری دیگر خبر داد. یکی از شهدا جوان 26 ساله فلسطینی به نام "وائل غزاوی" است که از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفت.

رسانه های اسرائیلی از مجروح شدن دو تن از نظامیان یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری دیشب مبارزان فلسطینی با اسرائیلی ها در جنین خبر دادند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درواکنش به یورش اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین گفت : حوادث جنین یک جنایت صهیونستی جدید علیه مردم مقاومت اردوگاه جنین است.

طارق عز الدین افزود: به مبارزان گردان جنین و تمام مبارزان فلسطینی که با شجاعت تمام برای دفاع از جنین به مقابله با نظامیان اسرائیلی می پردازند، درود می فرستیم.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین از تیراندازی نظامیان اسرائیلی به آمبولانس ها در جنین خبر داد. نظامیان صهیونیست با هدف گرفتن بیمارستان ها و آمبولانس ها به دنبال شهادت تعداد بیشتری از فلسطینیان است.

رژیم صهیونیستی برای وادار کردن مبارزان مقاومت به تسلیم شدن، از سپر انسانی استفاده می کند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی شامگاه سه شنبه تاکید کردند که "عبدالفتاح حسین خروشه" اسیر آزاد شده که رژیم صهیونیستی او را به انجام عملیات حواره متهم می کند، در درگیری های امشب مبارزان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد مقاومت فلسطینی قادر است اشغالگران را متحمل خسارت کند.

مبارزان مقاومت در جنین دو پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند

پس از حملات و عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر قدس به اردوگاه جنین، رزمندگان فلسطینی دو پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما