plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۲۲۶۶
به همت دادگستری شهرستان نجف آباد در حال انجام است

اجرای طرح قاضی در مدرسه و زنگ حقوق شهروندی در مدارس نجف‌آباد

ترویج تعهد به قانون با شعار «من دانش آموز قانونمند هستم»
به همت دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب نجف آباد و در راستای طرح مشارکت در ترویج تعهد به قانون و توسعه سند تحول قوه قضائیه، طرح قاضی در مدرسه و زنگ حقوق شهروندی با شعار «من دانش آموز قانونمند هستم»، در سطح مدارس شهرستان نجف آباد در حال برگزاری است.
اجرای طرح قاضی در مدرسه و زنگ حقوق شهروندی در مدارس نجف‌آباد
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، کانون بسیج حقوقدانان شهرستان نجف آباد بار دیگر با مشارکت در اجرای طرح قاضی در مدرسه، زنگ حقوق شهروندی را به همّت دادگستری شهرستان نجف آباد و همراهی و مشارکت اداره آموزش و پرورش، در مدارس این شهرستان به صدا درآورد.

این حرکت جهادی قوه قضائیه و دادگستری شهرستان نجف آباد که با استقبال آموزش و پرورش شهرستان و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مواجه شده است در راستای طرح مشارکت در ترویج تعهد به قانون و توسعه سند تحول قوه قضائیه، با شعار «من دانش آموز قانونمند هستم»، در سطح مدارس شهرستان نجف آباد در حال برگزاری است.

https://www.isalnews.ir/images/docs/files/000032/nf00032266-3.mp4

این طرح که با مشارکت وکلای دادگستری و کانون بسیج حقوقدانان، آموزش مسائل حقوقی و قوانین را، تا کنون برای بالغ بر ۴ هزار نفر از دانش آموزان پرشور و علاقه مند با موفقیت انجام داده است، همچنان در مدارس مختلف این شهرستان در حال اجرا است.   

مدتهاست قوه قضائیه در چارچوب سند تحول این قوه، آموزش حقوق شهروندی را در دستور کار خود دارد و طرح های مختلفی در این راستا در سراسر کشور اجرا می شود.

https://www.isalnews.ir/images/docs/files/000032/nf00032266-1.mp4

طرح قاضی مدرسه نیز که با هدف آگاه‌سازی دانش‌آموزان از عواقب بزهکاری‌های اجتماعی، همچنین آموزش نکات و مسائل حقوقی توسط قضات دادگستری‌ها و به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در مدارس در حال اجرا است، در چارچوب همین برنامه های تحولی تعریف شده است. 

https://www.isalnews.ir/images/docs/files/000032/nf00032266-2.mp4

دادگستری شهرستان نجف آباد نیز با اجرای این طرح، در صف اول خدمتگزاری در عرصه آموزش نکات و مسائل حقوقی و قضایی، آگاهی بخشی به دانش آموزان در زمینه حقوق شهروندی و قوانین حقوقی و کیفری را در دستور کار خود قرار داده است.



*خبرنگار: نجمه امینی

انتهای پیام/*
۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما