plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۱۸۸۰
در همایش تجلیل از نخبگان کار و تولید

مرتضوی: استان اصفهان ظرفیت ارائه راهکار ملی برای حل مشکلات کارگری را دارد

زاینده‌رود را فقط برای زیبایی اصفهان نمی‌خواهیم
استاندار اصفهان با بیان اینکه استان ما این قابلیت و ظرفیت را دارد که برای کاهش و رفع مشکلات جامعه کارگری، راهکارهایی در سطوح ملی ارائه دهد، تصریح کرد: باید در پرتو تلاش برای افزایش تولید، پرداخت‌های متناسب و در شأن جامعه تولید و کارگری داشته باشیم. کارگران، کارفرمایان، مهندسان و خادمان تولید این مرز و بوم برای خلق شرایط ایده‌آل در جامعه، از جان و مال خود گذشته‌اند.
مرتضوی: استان اصفهان ظرفیت ارائه راهکار ملی برای حل مشکلات کارگری را دارد
به گزارش ایصال نیوز سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی روز دوشنبه در سی و چهارمین جشنواره تجلیل از نُخبگان جامعه کار و تولید این استان با گرامیداشت مقام جامعه کارگری و کارفرمایی اظهار داشت: در نشست با نمایندگان جامعه کارگری عنوان شد که ما می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه کارگری را از طریق اصفهانی که به بلوغ تصمیم‌سازی در کشور رسیده است، رفع کنیم.

وی تاکید کرد: باید در پرتو تلاش برای افزایش تولید در همه بخش‌ها، زمینه‌ ثروت‌آفرینی در جامعه را فراهم کنیم تا پرداخت‌های متناسب و در شأن جامعه تولید و کارگری داشته باشیم.

مرتضوی اظهار اطمینان کرد که به یُمن هوشیاری و ذکاوت جامعه کارگری و با پشتکار، همدلی و نگاه جامع به مسائل موجود، اتفاق‌های مبارکی در کشور رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه کارگری اظهار داشت: زمانی می‌توانیم مسائل این حوزه را برطرف کنیم که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با دید انصاف برای کاهش و رفع مشکلات جاری راهکار ارائه دهند و برای اجرا نیز پای کارشان بایستند.

استاندار اصفهان ادامه داد: بخشی از مشکلات این حوزه بدلیل نبود توازن بین بخش‌های مختلف است ضمن اینکه مقایسه کردن نیز آفت پیشرفت و کار خالصانه محسوب می‌شود.

مرتضوی در باره تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی در منطقه شهید کشوری اصفهان نیز گفت: در سفر رییس سازمان تامین اجتماعی به استان، توافقی میان شهرداری اصفهان و این سازمان مُنعقد و کلنگ‌زنی آغاز عملیات این بیمارستان انجام شد و جمع‌بندی نهایی پروژه آن، هفته آینده انجام و عملیات اجرایی این مرکز درمانی آغاز خواهد شد.

استاندار اصفهان همچنین با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه گفت: جوانان ما در سال‌های اخیر مرزهای علم و فناوری را درنوردیده‌اند و دشمن درتلاش است تا این دستاورد و افتخارات را از نظر همگان پنهان سازد.

وی با تاکید بر اینکه باید افتخارات کشورمان را بر مناره‌ها فریاد بزنیم، تصریح کرد: کارگران، کارفرمایان، مهندسان و خادمان تولید این مرز و بوم برای خلق شرایط ایده‌آل در جامعه، از جان و مال خود گذشته‌اند.

زاینده‌رود را فقط برای زیبایی اصفهان نمی‌خواهیم

استاندار اصفهان همچین در باره ضرورت تداوم جریان زاینده‌رود در این دیار تاکید کرد: ما زاینده‌رود را فقط برای زیبایی اصفهان نمی‌خواهیم و از کسانی که اینگونه تصور می‌کنند گلایه‌مندیم زیرا حیات تمدن نصف جهان در گرو جاری بودن زاینده‌رود است.

مرتضوی افزود: زاینده‌رود همچون خون در رگ‌های این تمدن جاریست امروز تهدیدات مبتلابه استان ما مساله آب، فرونشست زمین و کاهش سطح آبخوان‌هاست که جاری بودن زاینده‌رود را در این خطه الزامی کرده است.

در این رویداد از مُنتخبان "جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید"(کارگر، گروه کار و واحد نمونه) استان اصفهان تجلیل شد.

استان اصفهان با بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و تولیدی و ۲۵۰ هزار واحد صنفی دارد که یک میلیون نفر از جمعیت آن کارگر بیمه شده هستند.

۱۱ اردیبهشت به نام "روز جهانی کارگر" نامگذاری شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما