plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۹۴۴۲
با حضور استاندار اصفهان

عملیات احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو نجف آباد آغاز شد

پروژه ای به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۰۰ متر
عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو واقع درکمربندی شمال غربی نجف آباد با حضور استاندار اصفهان روز سه شنبه آغاز شد.
عملیات احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو نجف آباد آغاز شد
به گزارش ایصال نیوز، محل احداث تقاطع و میدان شهدای دانشجوی نجف‌آباد یکی از ۱۰۶ نقطه پرحادثه استان اصفهان است که پس از بررسی‌های کارشناسی برای رفع این نقطه، جزو برنامه‌های عمرانی نجف آباد قرار گرفت.

این پروژه عمرانی قرار است به طول ۸۰۰ متر و عرض ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ‌ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت و راه و شهرسازی احداث شود و پیش‌بینی می‌شود تا ۱۸ ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اصفهان در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: سلوک و هدف ما در دولت جدید اجرای پروژه‌هایی باهدف آسایش و رفاه مردم است.

سید رضا مرتضوی افزود: اجرای این پروژه در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات نقش دارد و فرصتی برای نجف‌آباد و مسافران خواهد بود.

وی ادامه داد: رفع نقاط پرحادثه استان اصفهان و رفع مشکلات آنان از برنامه‌های دوره جدید خواهد بود و در ادامه مسیر گذشته در این راستا فعالیت و برنامه‌ریزی می‌شود و دستگاه‌های خدمات رسان این حوزه نیز نقش خود را با جدید دنبال کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی نیز به‌ضرورت اجرای این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: با انجام این اقدام شرایط رفت‌وآمد تسهیل و شاهد کاهش حوادث ترافیکی و افزایش ایمنی خواهیم بود.

ابوالفضل ابو ترابی بابیان اینکه این پروژه باید پیش‌از این ساخته می‌شد، تصریح کرد: مشکلات اعتباری عامل تأخیر اجرای پروژه بود و کمبود اعتبارات، مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای در وزارت راه و شهرسازی مانع از انجام این اقدام زودتر از آبان شد ولی با همکاری مسوولان وزارت راه و شهرسازی و مدیران ارشد استان اصفهان هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافت.

علیرضا صلواتی مجری ساخت و توسعه پروژه‌های زیر بنائی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان گفت: تقاطع غیر هم‌سطح نجف‌آباد یکی از پروژه‌های مهم استان اصفهان در حوزه حمل‌ونقل و راه است.

صلواتی بابیان اینکه پروژه‌های متعددی در حوزه راهداری استان با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در دست ساخت است، تصریح کرد: در شرایط سخت مالی و اعتباری پروژه‌های مهم راه‌سازی و ریلی در استان اصفهان با مشارکت دولت و بخش خصوصی در حال اجراست.

وی آزادراه‌های شرق ، مسیر شیراز و راه‌آهن برقی اصفهان به تهران از پروژه‌های مهم این استان در حوزه راهداری بیان کرد.

صلواتی گفت: تقاطع غیر هم‌سطح شهدای دانشجو نجف‌آباد که بار ترافیکی سنگینی دارد و محل پرتردد غرب به شرق استان و بلعکس و همچنین تردد دانشجویان دانشگاه آزاد نجف‌آباد است. تقاطع غیر هم‌سطح شهدای دانشجو در کمربندی شمال غربی نجف‌آباد ، ابتدای ورودی دانشگاه آزاد اسلامی احداث می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما