plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۱۳۹۳
در ارتباط زنده تصویری با استانداران سراسر کشور

وزیر کشور: به استناد قانون، کشف حجاب جرم محسوب می شود

تأکید بر تصمیم دولت درباره برخورد با هنجارشکنان
احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به اینکه به استناد قانون کشف حجاب جرم محسوب می شود، تأکید کرد: انتظار می رود توجه کامل به هنجار‌های اجتماعی و رعایت حقوق عمومی با پوشش‌های مناسب در جامعه شده تا به سلامت جامعه کمک شود.
وزیر کشور: به استناد قانون، کشف حجاب جرم محسوب می شود
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، وزیر کشور گفت: به استناد قانون کشور، کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط زنده تصویری با استانداران سراسر کشور خطاب به آنان افزود: رعایت حجاب به عنوان قانون باید مدنظر همگان قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه به استناد قانون کشف حجاب جرم محسوب می شود، تأکید کرد: انتظار می رود توجه کامل به هنجار‌های اجتماعی و رعایت حقوق عمومی با پوشش‌های مناسب در جامعه شده تا به سلامت جامعه کمک شود.

وزیر کشور تصریح کرد: دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند و تکالیف قانونی خود را با استفاده از ساز و کار‌های مشروع و قانونی با رعایت حرمت و کرامت انسانی اجرا و با هنجارشکنان هم برخورد می شود.

وحیدی افزود: حجاب حفظ ارزش‌ها و صیانت از حریم خانواده و تقویت سلامت روانی جامعه و تأمین آرامش شهروندان است و انتظار می رود در اجرای قانون مردم با دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب همکاری کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما