plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۳۱۳۳۶
در نماز جمعه اصفهان

حجة الاسلام میردامادی: دولت باید نهایت تلاش خود را برای مهار تورم به‌کارگیرد

آمریکا اکنون با مشکلات داخلی بسیاری مواجه شده است
امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز بسیاری از مردم با مشکلات گرانی و تورم مواجه هستند و دولت اسلامی باید نهایت تلاش خود را برای مهار تورم به‌ کار گیرد. هر روز اوضاع برای مردم سخت‌تر می‌شود و گاهی باید تمام حقوق خود را برای اجاره‌های سنگین بدهند.
حجة الاسلام میردامادی: دولت باید نهایت تلاش خود را برای مهار تورم به‌کارگیرد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه سومین هفته ماه مبارک رمضان در اصفهان، با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: امروز اقتصاد و معیشت مسأله اصلی مملکت است، اما نباید از مسأله فرهنگ هم غافل شویم.

وی گفت: آمریکا اکنون با مشکلات داخلی بسیاری مواجه شده و در اوج ذلت و افول قرار گرفته و بدهکارترین کشور دنیاست و با مسائل و مشکلات بسیاری مواجه است و دانش‌آموزان مسلح معلم خود را می‌کشند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شکست سیاسی آمریکا، اضافه کرد: امام خمینی (ره) ۳۰ سال پیش به گورباچف هشدار دادند و امروز عاقبت شوروی سابق در انتظار آمریکاست.

وی تصریح کرد: دشمنان با جنگ‌های ترکیبی بسیار علیه ما تلاش کردند دنیای عرب را در مقابل ما قرار دهند اما رهبر معظم انقلاب از اتحاد جهان اسلام گفتند.

وی با بیان اینکه بی‌حجاب از نظر قانون، بی‌قانونی و از نظر اسلام گناه است، افزود: بسیاری از کم‌حجابان نمی‌دانند که در پشت پرده چه می‌گذرد و خود اهل نماز و روضه هستند، اما باید بدانند که دشمن در پشت پرده چه در نظر دارد.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به مشکلات مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برای مشکلات این حوزه فکری کنند، هر روز اوضاع برای مردم سخت‌تر می‌شود و گاهی باید تمام حقوق خود را برای اجاره‌های سنگین بدهند.

وی با بیان اینکه باید از این ماه مبارک و شب های قدر نهایت استفاده و بهره معنوی را ببریم خاطرنشان کرد: سه شب بسیار مهم و پر فضیلت قدر را در پیش داریم و در این شبها از خداوند متعال بخواهیم که مقدرات ما را با اراده خود به بهترین شکل تغییر دهد.

نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد.ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما