plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۶۳۱۰
در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه اصفهان به مناسبت هفته دولت

مرتضوی: ١٩ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به اصفهان واریز شد

از توانمندی جوانان متعهد به انقلاب استفاده بردیم
استاندار اصفهان گفت: در سفر رییس جمهور به اصفهان، بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اصفهان نهایی شده است که تاکنون ۱۹ هزار میلیارد تومان آن واریز شد.
مرتضوی: ١٩ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به اصفهان واریز شد
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ اصفهان، افزود: در سفر رییس جمهور به اصفهان بیش از چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سامانه دوم آبرسانی و  بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه فاضلاب استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان برای ازدواج و جوانی جمعیت در اصفهان تخصیص یافت و بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از بنگاه های اقتصادی دیده شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: به منطور  حمایت از یک هزار و ۷۳۰ بنگاه اقتصادی  بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تسهیلات نیاز است.

وی از موفقیت دولت سیزدهم در کنترل بیماری کرونا خبر داد و افزود: در عمر یکسال و نیم دولت موفق شدیم ۴۰ مورد فوتی را در روز به یک مورد در استان کاهش دهیم.

مرتضوی از ۳۸۰ مصوبه سفر رئیس جمهور به اصفهان خبر داد و گفت: ۱۳۰ دیدار با مقامات کشوری در زمینه های مختلف و رفع مشکلات مردم اصفهان در حوزه آب و تسریع پروژه های کلان و الزامی چون تکمیل آبرسانی و فاضلاب فرسوده و قطار  داشتیم.

وی استفاده از جوانان انقلابی را از دیگر امتیازات دولت سیزدهم خبر داد و افزود: از توانمندی نخبگان و جوانان متعهد به انقلاب در دستگاه های اجرایی استفاده بردیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما