plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۲۶۰۲۳
در نشست قرارگاه اقتصاد دانش بنیان اصفهان

استاندار اصفهان: نگاه زودگذر و مقطعی به توسعه اقتصاد دانش بنیان نداریم

شاهد سرریز علم و فناوری در حوزه هسا و صنایع اپتیک هستیم
سید رضا مرتضوی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت استان اصفهان در راستای تحقق شعار سال، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در این حوزه ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان، برآورده کردن نیاز صنعت و توسعه اقتصاد استان اصفهان است.
استاندار اصفهان: نگاه زودگذر و مقطعی به توسعه اقتصاد دانش بنیان نداریم
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از استانداری اصفهان، صبح امروز ۲۵ مردادماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دومین نشست قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری قرارگاه اقتصاد دانش بنیان رسیدن به نتایج طولانی مدت و پایدار است، بیان کرد: اگر در کشور بخواهند یک مکان و منطقه را به صورت تخصصی برای توسعه شرکت های دانش بنیان انتخاب و جانمایی کنند؛ بدون شک آن منطقه اصفهان خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش از آن که شعار سال بر مبنای توسعه شرکت های دانش بنیان انتخاب و نامگذاری شود، اصفهان در این حوزه پیشران و نقطه قوت شرکت های دانش بنیان کشور بوده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: دو محور اساسی دانش بنیان و گردشگری از دیرباز برای توسعه اقتصاد استان مطرح بوده است؛ پس هدف ما جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان گسترده خواهد بود و نگاه زودگذر و مقطعی به این مهم نداریم.

دکتر مرتضوی گفت: در بازدیدهایی که از حوزه هسا و صنایع اپتیک داشتیم شاهد سرریز علم و فناوری در این مجموعه ها بوده‌ایم؛ از این رو نباید در قرارگاه جای خالی نمایندگان آن ها احساس شود.

وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت استان جهت تحقق شعار سال، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما در این حوزه ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان، برآورده کردن نیاز صنعت و توسعه اقتصاد استان است.

استاندار اصفهان بیان کرد: بایستی در سال برای صنایعی که هسته اصلی آن ها در استان است رویدادهایی خاص را پیش بینی کنیم و برای دستگاه های اجرایی وظایفی را در نظر بگیریم تا در برگزاری رویدادها فعال باشند. همچنین حضور شرکت های دانش بنیان در این رویدادهای فناورانه در کنار شرکت های دارای نام ضروری است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما